Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Nog niet oogsten maar...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nog niet oogsten maar...

    Korting op 420shop
    Dag vriendjes en vriendinnetjes van groen.

    ... mag ik al stoppen met voeden en uitspoelen?
    De haartjes verkleuren al heel zachtjes geel, en de hoesjes worden al echte zaadhoezen
    De hoofdtoppen bovenaan zijn al steenhard ...



    Groeten van het Organic front

    #2
    Re: Nog niet oogsten maar...

    Volgens mij moeten je haartjes eerst bruin kleuren en dat zie ik nog niet
    Laat is een foto zien van de hooft top?
    Groetjes
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Nog niet oogsten maar...

      thx,
      Ja, velen (de oudste) zijn al geleidelijk aan geel aan het kleuren. Er zijn ook nog wat wittekes
      Maar ...
      Denk dat ze toch al gespoeld mag worden he?


      De hoofdtoppen...
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: Nog niet oogsten maar...

        Snap niet goed hoe je er bij komt om te gaan oogsten de haartjes moeten bruin worden de kleur van sjag en dan zo 80% bruine draden dan kan je gaan oogsten.
        jou topjes zijn nog lang niet zo ver je het mooie witten draadjes zitten en geloof me die topen gaan nog veel zwellen en vel groter worden.
        Dus geef ze tijd en dan ga je mega toppen krijgen

        Suc6
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Nog niet oogsten maar...

          Merci :p
          Maar moet ik ze al beginnen spoelen of niet?

          Ze krijgt wel full continu voeding omdat er nog wat lekkers in de grond steekt, en laatst heb ik nog een extra laagje grond met kali gestrooid.

          Ze zit al op pk13/14, enzymen, booster en bloeivoeding...

          overschakelen naar water of mag ik nog een weekje doorgaan met dat viergangen diner??

          Comment


            #6
            Re: Nog niet oogsten maar...

            Hihi, Jaja mensen de oogstkoorts heeft weer een slachtoffer gemaakt. nauwlettend in de gaten gehouden. en probeert men te traceren wie er contact heeft gehad met de foto,s van de getroffenen. Om verdere uitbreiding te voorkomen raad het ministerie iedereen aan om kweekverslagen niet verder dan de groeifase te volgen.
            Last edited by monty; 16 June 2009, 16:24.

            Comment


              #7
              Re: Nog niet oogsten maar...

              Ik zou stoppen met voeden als ik jou was en ze nog even tijd geven je ze evt een keer spoelen maar dat hoeft niet persee.
              Maar dat is zoals ik het zou doen je planten hebben echt nog wel effe tijd nodig hoor

              groetjes
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Nog niet oogsten maar...

                zoals ze op die fotos staan ,nog niet spoelen want zoals bella zegt zeker 80procent van haartjes moeten bruin zijn.
                grtz een wietroker is geen onruststoker

                Comment


                  #9
                  Re: Nog niet oogsten maar...

                  Ik wil niet vervelend zijn, echt niet. Maar je kan zelf toch ook wel zien dat die toppen echt nog niet klaar zijn?

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Nog niet oogsten maar...

                      Dat kunne ook thc kleiren zijn zitten meestal in de oksels van het plantje naast het uit lopertje.
                      Zo als ik zie is het gewoon een vrouw hoor maak is foto van de ballen kunne we mee kijken
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Nog niet oogsten maar...

                        Ik denk dat je dees bedoeld:
                        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...post60339.html

                        Maar dat is het wel degelijk niet. Ik ga de resolutie van de camera eens wat hoger zetten en kijken of ik het met macroshot kan trekken en dan inzoomen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Nog niet oogsten maar...


                          Kijk dit bedoel ik je dat balletje wat daar zit met dat witte haartje is een thc kliertje geen balletje deze plant is 100% vrouwelijk en toch lijkt het als of je ene balletje ziet



                          Dankje voor gebruik van jou foto Monty
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: Nog niet oogsten maar...

                            Oorspronkelijk geplaatst door organic View Post
                            Maar dat is het wel degelijk niet. Ik ga de resolutie van de camera eens wat hoger zetten en kijken of ik het met macroshot kan trekken en dan inzoomen.
                            Niet inzoemen organic als je zoomd verminder je je lichtinval en je hebt veel meer last van je trillingen, dus wazig. Camera op de hoogste resolutie zetten. en dan mandmatig focussen van heeel dicht bij, geeft het beste resultaat. Schiet tientalle fotoos waarbij je de afstand tot het object steeds iets veranderd. milimeterwerk. Zo zit er altijd wel een superscherpe bij die je op je pc nog kunt uitknippen voor het detail. aangezien je op de hoogste resolutie hebt geknipt kun je vrij kleine details uit de foto knippen met nog een redelijke resolutie voor op het web.

                            restafval van de foto's naar de ewige digitale velden sturen en hup, daar istie dan de superfoto.

                            grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: Nog niet oogsten maar...

                              Komaan man dat kan je niet menen, je hebt al nog gekweekt dan zie je toch direct dat deze nog een hele tijd gaan moeten staan?
                              Spoelen of beter nog gewoon stoppen met voeding geven doe je max 2 weken voor e oogst en zo te zien moeten deze planten nog een heel tijdje langer staan.
                              Om het exact tijdstip van oogst te zien ben je best dat je niet op de haren let ( de haren zijn maar een lichte indicator ) maar op de trichomes die moeten milky tot amber zijn.
                              De trichomes kan je checken door een simpele 30x zakmicroscoop kost 20 euro in de gs te gebruiken.
                              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                              A. The cop!

                              Comment

                              Bezig...
                              X