Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

stockeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stockeren

    Korting op 420shop
    hallo allemaal,

    ik vroeg me af hoe je hebt best op een simpelen manier je wiet kan bijhouden eenmaal geoogst. En voor hoe lang? want ik ga er toch wel ff overdoen om een hele plant op te smooren

    #2
    Re: stockeren

    Als je wiet echt goed droog is, zou je het in een glazen pot kunnen stoppen (die 100% dicht moet kunnen). En deze bewaar je dan op een donkere plek.

    Wat wel belangrijk is, is dat je je wiet wel even 'lucht' als die in die pot zit. Dus bijvoorbeeld de eerste week in de pot iedere dag een paar min luchten. De week erop om de 2 dagen even luchten. Week erna om de 3 dagen even luchten. En dan de 4e week nog een keertje.

    Dan zou je je wiet een hele tijd kunnen gebruiken.

    (Enneh, na die 4e week lucht je je wiet zowiezo wel regelmatig, als je er iets uithaalt om het op te roken )
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    Bezig...
    X