de eerste keer dat ik klief

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • weedeveryday
    Retired
    • Feb 2009
    • 458

    #1

    de eerste keer dat ik klief

    Korting op 420shop

    dit zijn de 4 eerste die klaar zijn de rest volgt later.
    Ik wou het echt wel es proberen om te zien welk verschil dat geeft.

    deze heb ik vergeten te draaien maar je kan het zien g.

    en dat is de laatste.

    nu es kijken of het indd wel iets uithaald
    grtz een wietroker is geen onruststoker
  • weedeveryday
    Retired
    • Feb 2009
    • 458

    #2
    Re: de eerste keer dat ik klief

    Ik moet wel zeggen dat ze erg gerokken zijn en da eerste plant kinks heb ik al wat stengels afgedaan hihi proevertjes g
    grtz

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: de eerste keer dat ik klief

      Hey das mishandeling waar zijn de bladeren? ook vermoord he jij
      God was never on your side..

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #4
        Re: de eerste keer dat ik klief

        Het klieven is je gelukt, mooi zo.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • Calimero
          Banned
          • Jun 2009
          • 10

          #5
          Re: de eerste keer dat ik klief

          hey


          aiiiiiiii ziet er pijnlijk uit voor de plant
          en waar zijn de bladeren heen of is dat een bladloos soortje

          hou ze groen

          Comment

          • organic
            Psychonaut
            • May 2009
            • 739

            #6
            Re: de eerste keer dat ik klief

            Echt gruwelijke horror man
            Ik ben nochtans wel benieuwd naar het resultaat... je hebt ook ongekliefde om verschil waar te nemen he? Of had ik dat verkeerd gelezen op de chatbox.

            Comment

            • weedeveryday
              Retired
              • Feb 2009
              • 458

              #7
              Re: de eerste keer dat ik klief

              ja ik heb er ook nog ongeklieft en @ calimero kheb die bladeren al verwijderd toch de grootste deel zo ga het allemaal naar haar bud om die te beschermen.
              grtz een wietroker is geen onruststoker

              Comment

              • Calimero
                Banned
                • Jun 2009
                • 10

                #8
                Re: de eerste keer dat ik klief

                ja maar fotosynthes gebeurd in het blad en niet in de bud zelf of de bloem.

                ik haal nooit bladeren weg van men planten .
                je planten dieven omdat ze dan een beetje luchtiger staan kan geen kwaad,maar bladeren verwijderen doe je beter niet.

                Comment

                • organic
                  Psychonaut
                  • May 2009
                  • 739

                  #9
                  Re: de eerste keer dat ik klief

                  De laatste dagen van hun leven zijn er heel veel da de bladeren weghalen hoor.
                  DAt noemt strippen.

                  Er zijn er ook dat ze nog eens 48h volledig donker zetten voor ze ze knippen, met al een deugdige snoei erin om hun later knipwerk te besparen.

                  Comment

                  • Calimero
                    Banned
                    • Jun 2009
                    • 10

                    #10
                    Re: de eerste keer dat ik klief

                    Oorspronkelijk geplaatst door organic
                    De laatste dagen van hun leven zijn er heel veel da de bladeren weghalen hoor.
                    DAt noemt strippen..
                    en wat is het nut van het strippen??
                    wat doet het met je plant?

                    Oorspronkelijk geplaatst door organic
                    Er zijn er ook dat ze nog eens 48h volledig donker zetten voor ze ze knippen, met al een deugdige snoei erin om hun later knipwerk te besparen.
                    de 48h in het donker zou er moeten voor zorgen dat de plant volledig afbloeid( denkt dat hij nooit meer licht zal zien )
                    ook dacht ik dat de plant dan ook meer hars aan maakt .

                    ik kan verkeerd zijn ze .

                    sry voor off topic te gaan

                    Comment

                    Bezig...