Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Grasscity growbox?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grasscity growbox?

    Korting op 420shop
    Kan iemand mij meer informatie geven over de Grasscity Growbox? Wat er allemaal bij zit en wat ik nog nodig heb. Want van de info op hun site word ik niet veel wijzer.

    http://www.grasscity.com/cannabis-se...-included.html

    Groeten
    Keep It Green

    #2
    Re: Grasscity growbox?

    25 outdoor wietzaden, een dooske met deksel, klaargemaakte grond, outdoor zaden, een growbox dat dient als een mini propegator/serre, een handleiding en biologische voeding.



    Hieronder staat de Engelse copy paste van hun site.
    Ik heb gewoon vertaald in mijn beste kennis van engels, hopelijk weet ge nu meer?
    Als ik iets verkeerd vertaalde of iet verget te vermelden, mensen verbeter mij aub.

    This consists of a handy packed tray with a cover, prepared soil and of course 25 Grasscity Seeds (outdoor mix). The Growbox functions as a small greenhouse. There are very clear instructions telling you how to plant the seeds. You will see for yourself how easy it is to cultivate your own plants. The mini growbox is available exclusively via grasscity.com

    Long-term and thorough research has shown that the unique combination of soil and seeds makes your plants sprout more quickly and better than usual. The Grasscity growbox contains an optimal mix of nutrients for sprouting plants. In addition, we work only with organic fertilisation supplements, so that you are assured of a biologically sanitary harvest.

    Actually you should see the seeds as newborn babies. If they receive the very best care from the start they will later on become big and strong. In other words: well begun is half done!!!

    Thanks to the total composition of the mini growbox the seeds germinate more rapidly than normal. This is due to the carefully balanced nutritional supplement that reinforces the final result of the marijuana plant. This perfectly balanced composition will result in a much better yield in terms of blossoming.

    Comment


      #3
      Re: Grasscity growbox?

      Oorspronkelijk geplaatst door organic View Post
      25 outdoor wietzaden, een dooske met deksel, klaargemaakte grond, outdoor zaden, een growbox dat dient als een mini propegator/serre, een handleiding en biologische voeding.



      Hieronder staat de Engelse copy paste van hun site.
      Ik heb gewoon vertaald in mijn beste kennis van engels, hopelijk weet ge nu meer?
      Als ik iets verkeerd vertaalde of iet verget te vermelden, mensen verbeter mij aub.

      Dankje! Ik neem aan dat ze niet altijd in de growbox kunnen blijven?
      Keep It Green

      Comment


        #4
        Re: Grasscity growbox?

        Dat spreekt voor zich he
        Ik kan me er weinig bij voorstellen, bij zo'n box. Maar als je het toch besteld en aankrijgt, post dan hier je foto

        Comment


          #5
          Re: Grasscity growbox?

          Ik hoop dattie aankomt, het geld is een week geleden van m'n rekening afgeschreven en heb nog niks binnen
          Keep It Green

          Comment

          Bezig...
          X