Jo iedereen ik zit dus met een groot probleem . Kheb dus mijn filter willen ophangen in het weekend en ik heb hem laten vallen
. Er zit op deuk langs de onderkant . Kan ik de filter nog gebruiken of moet ik een nieuwe kopen ? Het is een filter van 700 kuub .
GRTZZZ
GRTZZZ




als ik moet knutselen , ziet dak ng iets laat vallen 


Comment