Kan ik mijn filter nog gebruiken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • replay
    Retired
    • Nov 2008
    • 216

    #1

    Kan ik mijn filter nog gebruiken

    Korting op 420shop
    Jo iedereen ik zit dus met een groot probleem . Kheb dus mijn filter willen ophangen in het weekend en ik heb hem laten vallen . Er zit op deuk langs de onderkant . Kan ik de filter nog gebruiken of moet ik een nieuwe kopen ? Het is een filter van 700 kuub .


    GRTZZZ
    Last edited by replay; 29 June 2009, 22:32.
  • organic
    Psychonaut
    • May 2009
    • 739

    #2
    Re: Kan ik mijn filter nog gebruiken

    Kunt ge die deuk er niet uitkloppen? :p

    Comment

    • Mr_3ppozz
      Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 659

      #3
      Re: Kan ik mijn filter nog gebruiken

      zolang er geen koolstof uit lekt, lijkt me niks aan de hand, of er moeten ook scheuren in zitten of iets anders is het gewoon blikschade en werkt die nog prima ^^
      sigpic
      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

      Comment

      • AlwaysStoned
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 274

        #4
        Re: Kan ik mijn filter nog gebruiken

        @ replay, knutselwerken gaan beter zonder toep zenne
        sigpic

        Comment

        • DaZeD
          Gandhi Ganjamaster
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 466

          #5
          Re: Kan ik mijn filter nog gebruiken

          Heheh, ja, inderdaad!
          Als ik stoned ben kom ik ook zo stoten tegen.
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment

          • replay
            Retired
            • Nov 2008
            • 216

            #6
            Re: Kan ik mijn filter nog gebruiken

            Jo merci voor jullie reacties . kben blij dat ik mn filter ng kan gebruiken !! En in het vervolg zal ik nie als ik moet knutselen , ziet dak ng iets laat vallen .


            GRTZZZ

            Comment

            • darkiess
              Retired
              • May 2008
              • 1645

              #7
              Re: Kan ik mijn filter nog gebruiken

              maar , na ongeveer 4-5 kweken dan moet je wel je koolstoffilter gaan vervangen
              dan is het actife kool wel zon beetje uitgewerkt , helaas maar waar

              Comment

              • organic
                Psychonaut
                • May 2009
                • 739

                #8
                Re: Kan ik mijn filter nog gebruiken

                De koolstoffilter vervangen of het koolstof erin?

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: Kan ik mijn filter nog gebruiken

                  active kool die verbruikt is kun je uitgloeien. maar daar heb je dan wel een pottebakkersoven voor nodig om dat te recicle, verdel lees ik wel eens uitspoelen mat veeeeel water. zelf geen ervaring hiermee. maar mischien eens het proberen waard. alle gehechte moleculen zullen in elk geval weer van de actieve kool af moeten wil het weer werken. simpelste is idd gewoon vervangen.

                  Grtz

                  Comment

                  • westport
                    Wicked Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 3847

                    #10
                    Re: Kan ik mijn filter nog gebruiken

                    Word om de 3 kweken hier vervangen.

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                    Comment

                    • misty
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2009
                      • 1462

                      #11
                      Re: Kan ik mijn filter nog gebruiken

                      als het niet stinkt is het goed,als het wel stinkt vervangen,
                      Noemen ze hier boerenlogica....

                      Grts
                      Daniella
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment

                      • ellen
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 153

                        #12
                        Re: Kan ik mijn filter nog gebruiken

                        gewoon safe spelen en na 4 0f 5 oogsten vervangen. Popnageltjes eruit, je "norit "er uit laten lopen en de rest dubbelvouwen, gescheiden aanbieden bij de stort. Ik zeg altijd nooit op dit soort zaken bezuinigen. En als je het niet breed hebt ( zoals vele onder ons) na elke oogst wat euries wegleggen voor dit soort aankopen.

                        Comment

                        Bezig...