Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat mij gebeurt kat plurt van balkon op de PLANt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat mij gebeurt kat plurt van balkon op de PLANt

    Korting op 420shop
    Wat mij gebeurt kat van de buren plurt van balkon boven op de PLANt.
    Net nu die eindelijk een groeispurt kreeg
    De meeste dikke takken met volwassen blad er aan zijn afgebroken
    enigste wat nog staat is een enkel stammetje met nog wat jonge blaadjes
    er aan het blad wat er nog aan zit is gaan hangen net of het te weinig water krijgt.

    #2
    Re: Wat mij gebeurt kat plurt van balkon op de PLA

    Sow mijn kat pleurde 2 weken terug uit het raam, gelukkig niet op men onderbuur zun plantje maar gewoon in de gemeentestruiken van 3 hoog. Nog steeds zoekende. Blaadjes hangen slap omdat het hele systeem flink verstoord is. Worteldruk is er nog wel maar geen verdamping door het blad verlies. Plant geageerd met het sluiten van de stomata, en raakt oververhit vrees ik, uit de zon ermee en sproeien met water lijkt me. keep us up to date men.

    grtz

    Comment


      #3
      Re: Wat mij gebeurt kat plurt van balkon op de PLA

      zelfde probleem hier overigens met de plantjes op balkon blad hangt denk overhit we zien wel.
      overigens vond ik het toch zonde om alle of gebroken takken weg te gooien blad er af geknipt en in het water gezet had zo gauw geen andere oplossing er voor , wel wat pokon aan het water toegevoegd ben benieuwd of het houd zo of dood gaat soort proefje gelijk dan maar heef het toch nog functie gehad, kat van buren 2 hoog is de kluts kwijt mag denk voorlopig niet op balkon hoop ik, zou de kat niet de wietplant hebben geroken en dat die een ander soort kattekruit wou uit proberen vraag ik mij deneens af .
      Last edited by ro65; 25 June 2009, 20:52.

      Comment


        #4
        Re: Wat mij gebeurt kat plurt van balkon op de PLA

        Katten houden van cannabis, lekker de puntjes erafknagen.

        In water met de afgebroken takken was een goede zet. de (stek) gaat anders lucht aanzuigen en zal bijna zeker sterven. Of dah int water met pokon gaat lukken weet ik niet, zorg in ieder geval voor een hoge luchtvochtigheid en knip de halfd van de grote bladen af. om te veel verdamping zonder wortel te voorkomen. Keep us up to date.

        grtz

        Comment


          #5
          Re: Wat mij gebeurt kat plurt van balkon op de PLA

          http://www.geocities.com/quakertd/kloontjeslinks4weken1.JPG

          Fototje vrijdag 26 jun de volgende na het ongelukje.
          Last edited by ro65; 26 June 2009, 08:15.

          Comment


            #6
            Re: Wat mij gebeurt kat plurt van balkon op de PLA

            komt wel goed. Veel water geven eventueel nog grotere pot.
            grtz een wietroker is geen onruststoker

            Comment


              #7
              Re: Wat mij gebeurt kat plurt van balkon op de PLA

              je bladere goed nat spuiten en regelamtig doen en veel dan kan d eplant via dat blad water op nemen en kijken wat hij gaat doen
              Suc6
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Wat mij gebeurt kat plurt van balkon op de PLA

                Biatch die heeft afgezien...
                Zou ze idd dagelijks eens goed natspuiten met rhizotonic oplossing. Doet wonderen!
                Grtz $iR
                sigpic

                Comment

                Bezig...
                X