Noob vraag: 1 plantje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Exmember3559
    Expert Stoner
    Nieuw Lid
    • Jun 2009
    • 98

    #1

    Noob vraag: 1 plantje

    Korting op 420shop
    Heb zelf 1 kleine Lowryders staan , nou zit ik met een vraag
    Volgens het zakje zou ik 200/300 gr halen

    En als ik kijk naar kweekverslagen uit LR is het 20/30 gr ofzo

    Of is die totale gram dat ze telkens erbij zetten het totale als je alle zaadjes plant ?
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Noob vraag: 1 plantje

    Van eeen lowryder komt echt geen 200/300 gram af. 20/30 gram is al een heel mooi resultaat als je het mij vraagt. Hoop zelf op 10 gram.
    Grtz.

    Comment

    • Exmember3559
      Expert Stoner
      Nieuw Lid
      • Jun 2009
      • 98

      #3
      Re: Noob vraag: 1 plantje

      Ja dat dacht ik ook vooral als ik het vergelijk met de kweekverslagen

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #4
        Re: Noob vraag: 1 plantje

        Zal wel per m² achter staan?

        Grtz.

        Comment

        • Exmember3559
          Expert Stoner
          Nieuw Lid
          • Jun 2009
          • 98

          #5
          Re: Noob vraag: 1 plantje

          Ja waarschijnlijk zal het wel zo wel zijn tzou realistiser zijn dan 200 van 1 LR lol :p,,
          heb wel het zakje niet meer kan het niet nagaan.

          Bedankt

          Comment

          • D0RDT
            Wicked Stoner
            • May 2009
            • 215

            #6
            Re: Noob vraag: 1 plantje

            Ze zetten vaak maximale opbrengsten neer. Als je buiten kweekt kunnen de planten hele bomen worden maximale opbrengst ligt dan stukken hoger dan als wanneer je de plantjes 'klein' houd en niet maximaal laat groeien voor de bloeiperiode.

            Hoop niet op teveel. kan alleen tegenvallen. grammetje of 15 mag je wel op hopen hoor

            Comment

            • Exmember3559
              Expert Stoner
              Nieuw Lid
              • Jun 2009
              • 98

              #7
              Re: Noob vraag: 1 plantje

              Ja inderdaad heb mij er al bij neergelegd dat het niet al te veel wordt zo wordt ik ook minder ontgoogeld indien het weinig is...

              Zal nu binnenkort (na grondige voorbereidingen) starten met indoor kweken voor 3 plantjes meschien later 4 wie weet...
              ben wel in principe liever betere kwaliteit dan kwantiteit alhoewel het wel altijd leuk meegenomen is .

              Comment

              • Frikandel
                Senior Stoner
                Member
                • Jun 2009
                • 44

                #8
                Re: Noob vraag: 1 plantje

                Misschien het max. nat? Na het drogen is het altijd stukken minder.
                Keep It Green

                Comment

                • Exmember3559
                  Expert Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Jun 2009
                  • 98

                  #9
                  Re: Noob vraag: 1 plantje

                  Ja had ik ook al zitten denken, noujah afwachten en ik zie het wel he
                  Last edited by westport; 30 June 2009, 14:39.

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #10
                    Re: Noob vraag: 1 plantje

                    Lowryder 1, maximaal 30 gram per dame

                    lowryder#2 maximaal 35/50 gram per dame

                    maar das topopbrengst, in de praktijk kun je blij zijn met 20 gram

                    grtz

                    Comment

                    • Exmember3559
                      Expert Stoner
                      Nieuw Lid
                      • Jun 2009
                      • 98

                      #11
                      Re: Noob vraag: 1 plantje

                      OK bedankt
                      en bij 1 grote dame (in kast) ?

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #12
                        Re: Noob vraag: 1 plantje

                        lowryder # 1 en lowryder #2 zijn benaming voor het soort lowryder (Welke kruising het is). dus niet een hoeveelheid plante. voor opbrengst zie vorige post

                        Comment

                        • Exmember3559
                          Expert Stoner
                          Nieuw Lid
                          • Jun 2009
                          • 98

                          #13
                          Re: Noob vraag: 1 plantje

                          oke

                          maar ik had het eigenlijk over een gewone dame ,, ben bezig met voorbereiden voor indoor kweken en ben overgestapt van idee ging eerst verder doen met LR maar zal als ik toch in een kast doe 3 grote zetten(die groei en bloei proces ondergaan)
                          Last edited by Exmember3559; 30 June 2009, 11:37.

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #14
                            Re: Noob vraag: 1 plantje

                            Hankt een beetje van de soort af. reken op 300 gram per plant. alles wat meer is is mooi meegenomen, Max opbrengst is ook afhankelijk van je licht. maximaal 1 gram per wat. maar das dan ne hele goeie kweek.

                            ga dus van 200/300 gram per plant uit. verder licht het ook aan je kweekmethode voeding wel of niet scroggen enz.

                            maar dah snap je denk ik wel. Zaadbanken zetten meestal de verwachte opbrengst erbij bij de info overt soortje

                            Grtz

                            Comment

                            • Exmember3559
                              Expert Stoner
                              Nieuw Lid
                              • Jun 2009
                              • 98

                              #15
                              Re: Noob vraag: 1 plantje

                              Ok (alweer) bedankt monty.

                              Comment

                              Bezig...