Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

De eerste paar keer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De eerste paar keer.

    Korting op 420shop
    Iedereen is een keer begonnen met growen. Hoe ben jij tot je keuzes gekomen? Ging je voor binnen of buiten? Makkelijke soort of meteen haze?

    Ik heb nu een eerste kweekje buiten, maar ik wil toch ernstig graag een binnenkweek beginnen.
    Al met al, hoe zijn jullie erop gekomen om zelf te growen?

    #2
    Re: De eerste paar keer.

    Vrind van me had een paar zaadjes uit zijn wiet gepulkt en die bij mij achtergelaten. had die voor de gein in de bloempot van mijn vingerplant gestopt en warempel die kwamen uit. Vanaf dat moment sloeg de kweekkoorts toe. zie hier het resultaat.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...pot-t4980.html.

    toen besloten om een kastje te maken om binnen te kweken met lowryder#2 x ak47
    en das nu dit geworden.
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...lag-t5053.html

    Kweekkoorts is inmiddels overgegaan in oogstkoorts

    Comment


      #3
      Re: De eerste paar keer.

      Ik was het beu elke week naar de shop te moeten en me scheel te betalen aan soms twijfelachtige weed....

      zelf heb ik altijd willen growen, omdat ik weedplanten gewoon brilliant vind ooit op kamers met paar anderen wat balkonplantjes gehad voor fun maar nooit echt wat serieus mee gedaan...
      Naar wat overleg met mn financieel directeur (oftewel mn moeke ) besloten om voor een low-budget home-made (maar wel veilig !! was een must) kweekkastje met een maximum van 3 planten. Zelfs met de voorwaarde dat als de oogst te zot zou worden er de volgende ronde nog maar 2 in mochten...

      Al met al, eindelijk heb ik mn zin gekregen en heb ik de kans genomen om onze geliefde plant met liefde en zorg groot te brengen
      Last edited by Mr_3ppozz; 4 July 2009, 22:20.
      sigpic
      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

      Comment


        #4
        Re: De eerste paar keer.

        Dan heb je een toffe moeder, vriend. De mijne had dat nooit goed gevonden.;x

        Comment

        Bezig...
        X