Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

1 hoofdtop kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 hoofdtop kweken

    Korting op 420shop
    Goeie middag kweek maten,

    Ik ben net begonnen met kweken en ik heb een kweek tent gekocht,
    80x80x160 met een cooltube lamp erin. Nou is dat een niet al te grote tent maar om te oefenen is dat prima zat d8 ik zo.
    Nou ben ik is wezen speuren op internet en zag ik ergens een paar foto's staan van een igrow kast en die had alleen een hoodtop gekweekt zo groot als een cola fles en verder geen zij takken eraan.
    Ligt dat aan de wiet soort of aan de manier van kweken.?
    En zou iemand mij kunnen vertellen hoe je zoiets kan kweken aangezien mij tent nogal laag is.!
    Graag hoor ik jullie reactie.


    #2
    Re: 1 hoofdtop kweken

    Misschien heeft ie ze direct op 12/12 gesmeten, bos, bud on stick.

    Ik raad U dan nen overwegende sativa aan. Die zijn wel gekend om zo'ne grote main cola te maken. Haze bv.

    Correct me if I'm wrong. Maar zo die grote lange toppen komen opvallend meer op bij Sativa overwegende planten.
    En mispakt U zeker niet, op foto zien die buds er dikwijls veel dikker uit dan irl hoor

    Comment


      #3
      Re: 1 hoofdtop kweken

      Ik wil je niet ontmoedigen, maar beter laat je je plant gewoon normaal groeien. Kijk eens rond voor plantjes die wat kleiner blijven. En verder wat hier boven staat, The camera ads 10 pounds eh

      Comment

      Bezig...
      X