mannetje/vrouwtje verhouding zaad

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • puffpuffpass
    Retired
    • Apr 2009
    • 44

    #1

    mannetje/vrouwtje verhouding zaad

    Korting op 420shop
    ik probeer een beetje uit te zoeken wat het percetage is van vrouwelijk zaad als je gewoon zaad koopt/kweekt?

    bv: ik ontkiem 10 zaden 6 zijn er vrouwenlijk en 4 mannelijk

    dit is natuurlijk moeilijk te zeggen omdat het aan verschillende dingen kan liggen.
    maar daarom wil ik over het algemeen kijken wat de ervaringen zijn hier mee.

    of iemand moet dit al weten dat zou nog makkelijker zijn.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: mannetje/vrouwtje verhouding zaad

    Das gewoon 50%/50%. Tenminste als je een heel groot aantal zaden zou ontkiemen. Bij kleinere aantallen kun je daar maar weinig van zeggen. kwestie van geluk of pech.

    Grtz

    Comment

    Bezig...