Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Verwijderen of laten staan? - Advies gevraagd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verwijderen of laten staan? - Advies gevraagd

    Korting op 420shop
    Ik had 12 plantjes waarvan er 4 zijn heengegaan door de hitte van de afgelopen weken, waar ik er nu nog 8 van overheb.
    Maar er zitten er 2 tussen die het ook niet echt schitterend doen, vooral 1tje ziet er echt heel zielig uit, het arme ding ontwikkeld slechts 1 vingerig blad en is niet meer dan een dun steeltje met 2 ontwikkelende topjes op, het andere dat er rechts van staat is niet zoveel beter, en ontwikkeld slechts 3 vingerig blad.

    Nu is mijn vraag; zou ik die best uit hun lijden verlossen?
    Ik dacht dat dit beter zou zijn, dan kan de licht energie naar de overige 6 gaan, want deze gaan toch nooit echte toppers worden, en mijn tweede vraag; gaat dit mij in opbrengst kosten, of gaat de opbrengst hetzelfde zijn, aangezien nu de energie naar de overige 6 kan gaan?

    Ik hoor het graag!






    Sorry voor de mega grote foto!
    Last edited by DaZeD; 9 July 2009, 17:25.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    Re: Verwijderen of laten staan? - Advies gevraagd

    Door schade en schande wijs geworden, zou ik zeggen : weg ermee !!

    Hoe minder planten, hoe meer deze licht krijgen, dus hoe meer opbrengst. Die achterblijvers zullen waarschijnlijk toch de achterstand nooit meer in gaan halen, en dan ben je achteraf teleurgesteld dat die achterblijvers crappy weed hebben geproduceerd en de overige planten maar weinig hebben opgebracht.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Re: Verwijderen of laten staan? - Advies gevraagd

      Oef, Ik had iemand nodig om de knoop (en de plantjes) door te hakken!
      Bij deze erg bedankt!
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #4
        Re: Verwijderen of laten staan? - Advies gevraagd

        Kan je ze niet buiten plaatsen dan hebben de andere meer ruimte/licht en krijg je mss nog wat extra te roken van die plantjes

        Ik vind het altijd zo jammer om meisjes te dumpen, ook al zien ze er minder uit
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment


          #5
          Re: Verwijderen of laten staan? - Advies gevraagd

          Ja, ik kon het ook niet over mijn hart krijgen, dus heb ik ze gisteren maar naar mijn tuinhuis verplaatst , ze staan nu achter het raam, ze waren wel al aan de bloei begonnen dus ik hoop dat ze daar gewoon mee verder gaan.

          Maar als ze te sterk beginnen te ruiken gaan ze daar ook weg moeten, de buren kunnen nogal zagen als't op wietgeur aankomt, dus kan ik ze later als ze er eventueel wat beter uitzien misschien toch nog overplaatsen naar mijn bloeihokje om verder af te bloeien.
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment

          Bezig...
          X