Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

slechte kiemkracht zaden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    slechte kiemkracht zaden

    Korting op 420shop
    hey mensen
    ik heb enige tijd geleden een zaad kweekje gehad,welke op zich goed gegaan is alleen heb ik nu al van 2 mensen vernomen dat de kiemkracht nou niet echt geweldig is
    iemand een idee hoe dat kan?
    want ik snap er niks van bij mij doen ze t wel zie mijn nycd is inmiddels 2 meter en groeit gewoon als kool.de zaden zien er ook geweoon mooi uit

    #2
    Re: slechte kiemkracht zaden

    Ligt het misschien aan de manier van ontkiemen?


    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: slechte kiemkracht zaden

      Yow markster heb net 3 zaden van uw NYCD te ontkiemen gelegd . Heb ze tussen vochtig keukenpapier gelegd . Als ze uitgekomen zijn geef ik u een seintje .


      Grtzzz
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: slechte kiemkracht zaden

        ben ze zelf ook aan t kiemen
        ben benieuwd
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: slechte kiemkracht zaden

          Ehm wat is kiemkracht?
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: slechte kiemkracht zaden

            ik bedoel gewoon ff kijken of de zaadjes een beetje kiemkrachtig zijn.of ze goed ontkiemen

            Comment


              #7
              Re: slechte kiemkracht zaden

              O seg dat dan mark
              Ik heb alle zaden die ik van jou ontkiemd heb ook open gekregen
              Nix bleef dicht
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: slechte kiemkracht zaden

                update van de zaden die gisteren te kiemen heb gelegd,zijn er nu al 2 ontkiemt en dat in 20 uur!nu nog ff die van replay volgen en dan durf ik met een gerust hart te zeggen dat t niet aan cde zaadjes ligt.

                Comment


                  #9
                  Re: slechte kiemkracht zaden

                  Maar foei, gij waterkiemer :p
                  Ik heb dat ook es gedaan in een bekertje water, maar ben zo meer als de helft van me zaden verloren.

                  Comment


                    #10
                    Re: slechte kiemkracht zaden

                    gewoon goed opletten als ze ontkiemt zijn dan hup de grond in!dit wil wel eens helpen als je zaden met een harde schil hebt
                    t bewijs
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      Re: slechte kiemkracht zaden

                      Tja, er kunnen natuurlijk ook altijd zaden zijn die niet volledig rijp waren toen zeg eraf werden gehaald.. Als nou toevallig die mensen deze zaden ontvangen, dan kan het wel eens zijn dat ze niet open gaan.

                      En anders zou ik gewoon zeggen; pech / manier van ontkiemen.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #12
                        Re: slechte kiemkracht zaden

                        op deze mag een slotje !er waren eigenlijk geen problemen ze waren misschien gewoon wat ongeduldig.ik heb zelf een kiemtest gedaan met een percentage van 100%,dan heb ik nog navraag gedaan bij oa darkiess,bella en replay.zij hadden hier ook geen probleem mee.dus opgelost,inieder geval bedankt voor t meedenken grtz

                        Comment

                        Bezig...
                        X