Wanneer mannetjes gevaarlijk?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kamakamafruite
    Advanced Stoner
    • Jul 2009
    • 66

    #1

    Wanneer mannetjes gevaarlijk?

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik heb zo'n 3 plantjes buiten staan naast elkaar ze doen het goed (denk ik.)
    Iemand die ik ken die er wat meer van kent is eens gaan kijken welk geslacht ze hebben.
    Hij is er zeker van dat ik 2 vrouwtjes heb en het 3de plantje weet hij nog niet zeker.
    Ze staan nog niet in bloei ( nog zeker 3 weken of langer.)

    Maar wanneer zijn die mannetjes nu gevaarlijk voor de vrouwtjes?
    En wanneer zou ik deze best verwijderen dan?
  • Oscar
    Expert Stoner
    • Jun 2009
    • 91

    #2
    Re: Wanneer mannetjes gevaarlijk?

    Maar wanneer zijn die mannetjes nu gevaarlijk voor de vrouwtjes?
    Gevaarlijk, nee hoor, het mannetje zal het vrouwtje dus echt niet gaan slaan/schoppen/bijten.
    Maar beter let je wel op zijn balletjes, als je zeker weet dat het een mannetje is, haal het dan direct weg.
    En wanneer zou ik deze best verwijderen dan?
    As Soon As Posible.

    ~ Oscars,

    Comment

    • kamakamafruite
      Advanced Stoner
      • Jul 2009
      • 66

      #3
      Re: Wanneer mannetjes gevaarlijk?

      Oorspronkelijk geplaatst door Oscar
      Gevaarlijk, nee hoor, het mannetje zal het vrouwtje dus echt niet gaan slaan/schoppen/bijten.
      Maar beter let je wel op zijn balletjes, als je zeker weet dat het een mannetje is, haal het dan direct weg.

      As Soon As Posible.

      ~ Oscars,
      Wat kan het mannetje nu jusit verkeer doen eigelijk?

      Comment

      • Oscar
        Expert Stoner
        • Jun 2009
        • 91

        #4
        Re: Wanneer mannetjes gevaarlijk?

        Hij zal je vrouwtjes plant bevruchten,
        en dus zal je vrouwtjesplant vrijwel onrookbaar worden.

        ~ Oscar,

        Comment

        • organic
          Psychonaut
          • May 2009
          • 739

          #5
          Re: Wanneer mannetjes gevaarlijk?

          Oorspronkelijk geplaatst door Oscar
          Gevaarlijk, nee hoor, het mannetje zal het vrouwtje dus echt niet gaan slaan/schoppen/bijten.
          ~ Oscars,
          :rofl:

          Comment

          • Daggeroth
            Retired
            • May 2009
            • 522

            #6
            Re: Wanneer mannetjes gevaarlijk?

            Mannetjes bevruchten je vrouwtjes, waardoor die geen zin meer hebben om thc te produceren. weghalen dus!

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: Wanneer mannetjes gevaarlijk?

              Mannen zijn altijd gevaarlijk ....
              Ze bevruchten vrouwen en gaan er dan van door

              Geen thc dus nisk te roken
              God was never on your side..

              Comment

              • haze'o'lator
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 1273

                #8
                Re: Wanneer mannetjes gevaarlijk?

                wel thc maar geen mooie bloemen...

                allemaal zaad,en dat roken we natuurlijk niet graag!

                grtzzz

                Comment

                Bezig...