misschien domste vraag ooit over geknipte plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dreamX
    Retired
    • Jul 2009
    • 78

    #1

    misschien domste vraag ooit over geknipte plant

    Korting op 420shop
    goededag iedereen

    ik heb mss de domste en schandaligste vraag ooit

    maar wat moet je doen als je 1x je plant zijn toppen hebt geknipt ?

    greetz beginners noob
  • Vdb
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 368

    #2
    Re: misschien domste vraag ooit over geknipte plan

    laten drogen en opsmoren

    Comment

    • emiel_s
      Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 694

      #3
      Re: misschien domste vraag ooit over geknipte plan

      droge en oproke en natuurlijk kijken dat er geen rot tussen zit
      Schutto In tha house

      Comment

      • dreamX
        Retired
        • Jul 2009
        • 78

        #4
        Re: misschien domste vraag ooit over geknipte plan

        ja maar de plant zelfs?

        tot de toppen moet drogen op en oproken dat weet ik, want daar doe ik het voor :p

        Comment

        • Oblivion
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 245

          #5
          Re: misschien domste vraag ooit over geknipte plan

          Hash maken, vind je genoeg info over op het forum!

          Comment

          • iszo
            Retired
            • Jun 2009
            • 217

            #6
            Re: misschien domste vraag ooit over geknipte plan

            mischien bedoelt ie dat ie z'n plant heeft "getopt", zoiets als de nieuwste groeischeut afgeknipt om meer nieuwe groeischeuten te veroorzaken?

            Comment

            • DaZeD
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 466

              #7
              Re: misschien domste vraag ooit over geknipte plan

              Oorspronkelijk geplaatst door dreamX
              goededag iedereen

              ik heb mss de domste en schandaligste vraag ooit

              maar wat moet je doen als je 1x je plant zijn toppen hebt geknipt ?

              greetz beginners noob

              Dan is je plant geoogst, dan kan je de plant niet meer gebruiken en kan je ze op de composthoop gooien en nieuwe stekjes of zaadjes zetten en helemaal opnieuw beginnen.

              Je bedoelde toch wat je met je plant nog kan doen na het oogsten dacht ik hé?
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment

              • Daggeroth
                Retired
                • May 2009
                • 522

                #8
                Re: misschien domste vraag ooit over geknipte plan

                Als je je opbrengst van je plant hebt gescheiden, de plant dumpen, nieuwe zooi in de grondzetten en roken!

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: misschien domste vraag ooit over geknipte plan

                  Als je de onderste vertakkingen laat staan en je zet de plant weer op 18/6 zal ze lustig weer gaan groeien. wel ff 1/3 van de wortel wegsnijden om de wortelgroei ook weer in gang te zetten. In de natuur is cannabis eenjarig maar je kunt je plant zo jaren oud laten worden. kost wel wat stroom.

                  Grtz

                  Comment

                  • misty
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1462

                    #10
                    Re: misschien domste vraag ooit over geknipte plan

                    Monty...
                    Daar ben ik nou nieuwsgierig naar,heeft iemand hier dat al eens gedaan en een tweede keer geoogst?
                    Hoe lang moet ze dan weer groeien?Is dat dan korter of langer dan vanuit een stekje of zaad?
                    En hoe zit het dan met bijvoorbeeld met verschil in opbrengst en zo?
                    Heb er op het forum wel over gelezen,maar heb over een kweekje met zo'n plant nog niets gezien.
                    Neem aan dat de kans op herma ook groot is hierbij?

                    Grts
                    Daniella.
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                    Misty's ABC

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #11
                      Re: misschien domste vraag ooit over geknipte plan

                      High misty

                      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...oei-t2443.html

                      grtz

                      Comment

                      Bezig...