Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hoe Knip Jij...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe Knip Jij...

    Korting op 420shop
    Hallo Allen,

    Ik ben wel eens benieuwd naar jullie "knipmethoden".
    Zelf knip ik eerst de grotere bladeren af, de bladeren met zichtbaar thc laat ik mee drogen.
    Dit doe ik omdat ik dan later, als alles droog is, minder kans heb dat er kostbare thc verloren gaat.

    Ook zou ik graag willen weten, of er mensen zijn die knip/trim apparaten gebruiken,
    zoals "tubletrimmer en soortgelijken of misschien wel de AardVark.
    (Indien ja, graag ervaringen)

    Of zijn er misschien mensen die zelf een handig electrisch knipschaartje in elkaar hebben weten te bouwen ?



    Groetjes Oscar,

    #2
    Re: Hoe Knip Jij...

    Ik knip de grote bladeren en laat de kleine bladeren zitten ook om de thc te sparen en pobeer ze zoveel mogelijk aan de stengel/stam telaten want ik wil bij het drogen dat plant een vol proces maakt en alle suikers en sappen goed gebruik .
    Ik probeer ook om zo langzaam mogelijk te drogen in koude drogen schuur bv
    Ik droog op verschillende manier om zo toch verschillende wietjes te
    krijgen

    ik droog alles aan stam
    ik haal een deel weg na 2 weken drogen doe dat in een krant en vouw het op als een pakje en leg het donker weg ik open het om de 2 dagen om te checken op schimmel. Na kleine 2 weken leg ik het op de zolder en laat het daar tot ik het ga roken

    Na 4 weken drogen doe ik een deel in potten en doe die 1 week dicht houden en 1 week open zo 6 keer

    en laatse deel laat ik gewoon in de schuur hangen tot ze goed droog zijn en dan in weck potten in de kleder.
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Hoe Knip Jij...

      ik knip met de hand, alle toppen zonder bladeren, laten drogen op net, let op temperatuur en met kleine 7 dagen is het droog.


      hen ook met kannecutter gewerkt, maar vind dat het apparaat de toppen/bloemen tot snot slaat, scheelt wel veel knipwerk, omdat je niet alle bladeren hoeft te knippen, doet de machine, maar verder geeft het ook veel kabaal, schoonmaakwerk van de machine en huur van zeker wel 50 euri per dag.
      En ik heb geen hekel aan knippen, dus doe ik het liever met de hand, tenslotte weken lang al aandacht gegeven en waarom afraffelen en voor de gemakkelijk weg kiezen

      Comment

      Bezig...
      X