Stekken of zaaien

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stijntjuh92
    Retired
    • Jul 2009
    • 3

    #1

    Stekken of zaaien

    Korting op 420shop
    Wat doe ik best stekken of zaaien ?

    grtz
  • bassassin
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 382

    #2
    Re: Stekken of zaaien

    Maakt niet uit. T een gaat alleen sneller dan t ander als ik mij niet vergis. Aan je geboortejaar te zien ben je 17? Of inmiddels 18. Dat moet je namelijk minimaal zijn zijn. Ook kun je je even voorstellen bij de member introduction: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/

    Mzl
    node voor node van klein naar groot
    LST LEMON SKUNK VERSLAG

    Comment

    • organic
      Psychonaut
      • May 2009
      • 739

      #3
      Re: Stekken of zaaien

      Als je het voor de hobby doet is vanaf zaad een mooi proces om mee te maken.
      Stekken zijn gemakkelijk omdat je weet wat je hebt, maar nu is er ook female zaad op de markt dat dingen een heel stuk gemakkelijker maken.
      (herma's niet bijgerekend)

      Als beginner is een stek ook een stuk gemakkelijker denk ik aangzien die al aangesterkt zijn. Terwijl zaailingen nog teder zijn in de beginne.

      Wikken, wegen, bezinnen, beslissen, beginnen

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Stekken of zaaien

        En toch blijken zaailingen sterkere planten te zijn dan stekken
        suc6
        God was never on your side..

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #5
          Re: Stekken of zaaien

          ik ben t met bella eens
          een plant uit zaad is minder ziekte gevoelig en sterker dan n stekje.

          Comment

          • Robba
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 809

            #6
            Re: Stekken of zaaien

            Stekken.
            Zaadjes al veel herma's mee gehad.

            Comment

            • organic
              Psychonaut
              • May 2009
              • 739

              #7
              Re: Stekken of zaaien

              zaailingen of zaadplanten sterker? Ik had het op zaailingen he.
              Ziektegevoelig is waar... Daar heeft markster gelijk in. Ook een goed argument waar je best rekening met kan houden.

              Ja, inderdaad robba, kans op herma. Maar op zich is dat een heel klein percentage.

              Ik denk dat je met regulair zaad meer males gaat hebben, dan herma's in vrouwelijk zaad. Uiteraard is dat relatief, maar algemeen bekeken...

              Comment

              Bezig...