Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Maakt niet uit. T een gaat alleen sneller dan t ander als ik mij niet vergis. Aan je geboortejaar te zien ben je 17? Of inmiddels 18. Dat moet je namelijk minimaal zijn zijn. Ook kun je je even voorstellen bij de member introduction: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/
Als je het voor de hobby doet is vanaf zaad een mooi proces om mee te maken.
Stekken zijn gemakkelijk omdat je weet wat je hebt, maar nu is er ook female zaad op de markt dat dingen een heel stuk gemakkelijker maken.
(herma's niet bijgerekend)
Als beginner is een stek ook een stuk gemakkelijker denk ik aangzien die al aangesterkt zijn. Terwijl zaailingen nog teder zijn in de beginne.
zaailingen of zaadplanten sterker? Ik had het op zaailingen he.
Ziektegevoelig is waar... Daar heeft markster gelijk in. Ook een goed argument waar je best rekening met kan houden.
Ja, inderdaad robba, kans op herma. Maar op zich is dat een heel klein percentage.
Ik denk dat je met regulair zaad meer males gaat hebben, dan herma's in vrouwelijk zaad. Uiteraard is dat relatief, maar algemeen bekeken...
Comment