Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Witte vlokken in het voedingsvat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Witte vlokken in het voedingsvat

    Korting op 420shop
    Hoi hoi growers en blowers . Heb deze middag een voedingsvat aangemaakt zodat ik niet altijd moet sleuren met water . Kheb dus een kuip genomen en 10 liter water erin gedaan met 15ml coco A & 15ml coco B . Heb een circulatie pomp van 300 liter/h in het voedingsvat gedaan zodat alles mooi rondcirculeerd . Als ik daarstraks water ging geven aan de planten zag ik dat er witte vlokjes in het water zaten . Weet er iemand wat de oorzaak is daarvan ?


    Grtzzz

    #2
    Re: Witte vlokken in het voedingsvat

    Weet er niemand hoe dat zou komen ?


    Grtzzz

    Comment


      #3
      een paar uur laten staan

      Comment


        #4
        Re: Witte vlokken in het voedingsvat

        ja ik las ergens dat je dan slecht oplosbare gips aan het maken bent.

        Ik heb het gevonden in een post van Bobo:

        " de hydroteelt worden alle voedingsstoffen die een plant nodig heeft meegegeven met het giet-water. Hierdoor bevatten hydromeststoffen hoge concentraties kalk en zwavel. Om te voorkomen dat kalk en zwavel met elkaar gaan reageren, zodat slecht oplosbare gips ontstaat, worden beide grondstoffen door de fabrikanten gescheiden in een A en een B- verpakking."

        http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...ead.php?t=1267

        Van Bobo

        Grtz Tosti

        Comment

        Bezig...
        X