Mannelijk ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Origineel
    Retired
    • Apr 2009
    • 348

    #1

    Mannelijk ?

    Korting op 420shop
    Ik heb vandaag 3 planten tussen de andere uitgehaald die erg op mannetjess lijken.

    Ik denk bijna wel zeker te weten dat het mannetjes zijn, maar wou het toch even door jullie laten checken. Foto's zijn misschien niet al te duidelijk maar me Macro functie doet moeilijk.












    Last edited by Origineel; 30 July 2009, 15:48.
  • Tosti
    Retired
    • Jun 2009
    • 306

    #2
    Re: Mannelijk ?

    Als je macro-functie moeilijk doet, dan zit je er waarschijnlijk te dicht op.

    Maar dit zijn mennekes voor zover ik het zie, maar zoveel ervaring heb ik niet.

    Comment

    • Origineel
      Retired
      • Apr 2009
      • 348

      #3
      Re: Mannelijk ?

      Ja dat heb ik geprobeerd, soms istie heel even scherp en dan wordt het beeld weer vaag, terwijl ik niet verder of dichtbij zit. Tis altijd maar beetje mazzel hebben datie lang genoeg scherp blijft om een foto te schieten.

      Comment

      • iszo
        Retired
        • Jun 2009
        • 217

        #4
        Re: Mannelijk ?

        killen maar mannetje

        Comment

        • Robba
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 809

          #5
          Re: Mannelijk ?

          jups moorden .

          Even 1 minuut stilte op het forum aub.

          Comment

          • Daggeroth
            Retired
            • May 2009
            • 522

            #6
            Re: Mannelijk ?

            overduidelijk, op je laatste foto loopt ook een beestje. Ff de rest van je planten checken daarop

            Comment

            • Tosti
              Retired
              • Jun 2009
              • 306

              #7
              Re: Mannelijk ?

              Hehe, scherp gezien!

              Comment

              • Origineel
                Retired
                • Apr 2009
                • 348

                #8
                Re: Mannelijk ?

                geen beestje maar een blaadje, MAAR waar zit dat blad in ? Spint misschien ?

                Comment

                • Oscar
                  Expert Stoner
                  • Jun 2009
                  • 91

                  #9
                  Re: Mannelijk ?

                  Het lijkt mij inderdaad veel verdacht op een webje.

                  ~ Oscar,

                  Comment

                  • Daggeroth
                    Retired
                    • May 2009
                    • 522

                    #10
                    Re: Mannelijk ?

                    Lijkt idd op een spint web. Ff goed kijken naar je andere planten.

                    Comment

                    • berend
                      Retired
                      • May 2009
                      • 11

                      #11
                      Re: Mannelijk ?

                      en zijn deze dan ook mannelijk? vreemd voor gefeminiseerde zaden dat dit zo mannelijk en zaad lijkt.. snelle reactie graag dan kan ik reageren want zoals je ziet zijn die niet een beetje mannelijk denk ik toch... Vorige keer dacht ik ook mannetjes te hebben het toen ook fotos gepost maar toen reageerden jullie dat dit toch vrouwtjes waren en ik had iet teveels gefreaked maar toch viel uiteindelijk nog mee...
                      Groeten

                      Bedankt alvast
                      Attached Files

                      Comment

                      • Oscar
                        Expert Stoner
                        • Jun 2009
                        • 91

                        #12
                        Re: Mannelijk ?

                        Berend,

                        Sorry maar dit zijn mannen.

                        ~ Oscar,

                        Comment

                        • WeedSeed
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 208

                          #13
                          Re: Mannelijk ?

                          Als je planten in de stress schieten door bijvoorbeeld een wisselende temperatuur, kleine pot of iets anders dat ze niet leuk vinden, willen ze wel eens herma's worden. Dan krijg je dus een vrouwelijke én mannelijke plant in 1.

                          Comment

                          • Daggeroth
                            Retired
                            • May 2009
                            • 522

                            #14
                            Re: Mannelijk ?

                            Weet niet of je planten stress gehad hebben, maar dan kunnen het manwijven worden.
                            Had dat zelf ook. Als ze weinig balletjes hebben (lees, duidelijk minder) en meer haartjes zoals bij een gewone vrouw, dan kan je de balletjes eruit peuteren. Dan krijg je daar gewoon wiet van, wel goed opletten dat je alle ballen weghaald.

                            Mvg.

                            <Edit> /spelvout
                            Last edited by Daggeroth; 5 August 2009, 18:11. Reden: spelvout

                            Comment

                            • westport
                              Wicked Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Aug 2008
                              • 3847

                              #15
                              Re: Mannelijk ?

                              Zijn ook idd mannelijk, weg ermee!

                              Grtz
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                              Comment

                              Bezig...