Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Nirvana of niet Nirvana seeds ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

    ik heb ook zaden gekweekt van nirvana nog nooit geen problemen mee gehad
    Schutto In tha house

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

        Nirvana heeft wel goede & goedkope zaden maar je weet nooit zeker dat je krijgt wat je beloofd is. Zo zou ik daar nooit haze kopen want de kans zit erin dat je een dikke indica krijgt.

        Ook vind je in alle soorten van hun een paars feno (Allemaal gekruist met hun "Purple Skunk"). Ze gebruiken namen zoals "Black Jack" die eigenlijk niets met de originele "Black Jack" te maken heeft.

        Anyway, volgens mij moet je zoals Bella zegt gewoon geluk hebben. Zal ook wel van regulier of fem. zaden afhangen.

        Peace

        Comment


          #19
          Re: Nirvana of niet Nirvana seeds ???

          Mja ,dat alle zaden mannetjes worden en niet automatisch bloeien is tog wel geen toeval meer zeker

          Terwijl het gefeminiseerde autobloeiers waren

          Ik kweek al langer dan vandaag en heb in het verleden ook nog nirvana gebruikt en dat was dik in orde.
          Iets is niet in orde met hun Short Riders dat is zeker.
          grts

          Comment

          Bezig...
          X