trouble??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jepper
    Retired
    • Feb 2008
    • 26

    #16
    Re: trouble??

    ey Oki maar wat bedoel je precies met halve 'dosis'?

    Grtz

    Comment

    • okiwiet
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 435

      #17
      Re: trouble??

      1ml op 2 liter beginnen en dan overgaan op het gemak naar 1,5ml per 2 liter.
      dan kun je mss naar het einde toe een extra boost geven door ze af en toe is een volle dosis te geven. het nadeel zonder meters is dat je ook niet weet hoe verzadigd je grond geraakt.

      welke grond gebruik je btw, het is soms handig ff te vertellen hoe je kweekt (lampen, afzuiging) en welk medium (aarde, coco's, dwc) dan kunnen we ook gemakkelijker accuraat antwoorden. want nu is het gokken, ik kan even goed zeggen nu geef ze maar volle dosis als je zwaar bemeste grond hebt

      grtz
      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment

      • Jepper
        Retired
        • Feb 2008
        • 26

        #18
        Re: trouble??

        ik gebruik rijke potgrond van de intratuin en die heb ik gemixt met mest/kalk korrels.
        en als lamp komt er een tl..

        Comment

        Bezig...