Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaad advies... voor buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaad advies... voor buiten

    Korting op 420shop
    Hey mede kwekers!

    Ik wil volgend jaar weer buiten kweken (in het bos), maar ik heb alvast paar vraagjes...

    Dit jaar had ik low rider 2, dit was mijn eerste " kweek" dus leek het mij wel handig omdat dit zoals de meeste al weten een auto flower is.

    Nu wil ik voor volgend jaar wat meer opbrengst, omdat dit wel heel snel weg was , nu is mijn vraag:

    - Welk soort plant, is goed bestemd tegen vocht, schimmelbestendig en aardig bestand tegen insecten etc.

    - Word ongeveer 1,50 tot 2 meter groot, en levert meer dan 100 gram per plant op.

    - Is makkelijk in onderhoud en hij moet het liefst niet precies dat 12/12 shema hebben zeg maar..


    Een vriend van mij kan de zaadjes ontkiemen en laten groeien totdat ze gaan ruiken, daarna gaan ze naar buiten het bos in...
    Ze staan daar zoiezo de hele dag in het licht en zo'n 7 tot 10 uur in de zon als het de hele dag de zon schijnt.
    Ik kan over het algemeen om de 2 dagen kijken dus ze moeten het in droge dagen wel goed redden zeg maar, ik hoop dat ik niet teveel eisen stel (A)

    heeft iemand een suggestie??

    mvg,
    Last edited by green farmer; 16 August 2009, 15:02.

    #2
    Re: Zaad advies... voor buiten

    Advies voor als je niet vaak water kan geven en niet wil dat je plant uitdroogt

    Gewoon die emmers ingraven:
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ial-t6192.html

    Dan moet het met de meeste buitensoorten wel lukken dunkt me.

    Tosti

    Comment


      #3
      Re: Zaad advies... voor buiten

      Idd, er is niet echt een super soort die tegen alles bestendig is. Elke plant kan schimmel/rot krijgen als de toppen compact zijn en het te vochtig is.

      Je kan de gewone typische buiten soorten nemen zoals "Early Misty" & Early dit, Easy dat

      Comment


        #4
        Re: Zaad advies... voor buiten

        Oorspronkelijk geplaatst door Tosti View Post
        Advies voor als je niet vaak water kan geven en niet wil dat je plant uitdroogt

        Gewoon die emmers ingraven:
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ial-t6192.html

        Dan moet het met de meeste buitensoorten wel lukken dunkt me.

        Tosti
        Thanks dit ga ik zeker gebruiken! kunnen ze ook teveel water krijgen zeg maar, dat ze water krijgen via die doek en als het ook nog eens regent.... gaan ze niet kapot dan??

        Ik heb wel eens iets gelezen over " skunk" deze word toch best groot en is aardig sterk tegen vocht enzo?

        thanks guys!

        Comment


          #5
          Re: Zaad advies... voor buiten

          Ik zou gewoon wat meer (autoflower) zetten en er gewoon 2 kweken van maken.

          Kun je zonder veel gesjouw en gedoe oogsten in juni en september.

          Grts
          Daniella
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment


            #6
            Re: Zaad advies... voor buiten

            okeey, dan doe ik dat wel denk ik.... en kan je je planten teveel water geven?? Ze staan nu in de volle grond en ga het systeem gebruiken, maar verzuipen ze niet als het ook nog eens regent?

            greetz

            Comment


              #7
              Re: Zaad advies... voor buiten

              Als het hard gaat regenen heb je tuurlijk kans dat je plantjes verzuipen ja.
              Maar als je hem gewoon onder een grote boom zet, en hij krijgt toch genoeg licht dan zou dat geen probleem moeten zijn.

              Peace

              Comment


                #8
                Re: Zaad advies... voor buiten

                Double Fun

                Binnen: 7,5 week bloei
                Buiten: oogst half oktober
                Vorst & Schimmelbestendig
                Zaaien in April/Mei

                Double fun is een kruising tussen citral en misty en is oorspronkelijk gemaakt voor de binnenkweek.
                Na een buiten-seizoen bleek de plant echter ook heel erg geschikt voor de buitenkweek , ze is vorst en rot bestendig en door de vele jaren van selecteren heeft de double fun zich goed bewezen.

                De naam double fun komt dus ook omdat ze heel erg geschikt is voor zowel binnen als buiten.
                De smaak is erg citrus achtig en ze geeft een lekkere stoned.
                De oogst is tussen begin en midden oktober en ze kan tussen de 250 en 500 gram geven op volle grond.



                Kan je kopen voor 20 euro 10zaden bij http://www.sanniesshop.com/double-fun-p-739.html
                Suc6
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...
                X