Vraag?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

    #31
    Re: Vraag?

    En hier is hem al se!
    Nu heb ik hem wel niet langs elke kant getrokken, omdat ik enkel de "suikerklontjes" trok.
    Enfin, foto's genoeg om een idee te krijgen.


    0

    0

    0

    0

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #32
      Re: Vraag?

      Op de grootste witte blok , transfo zie je gaatjes aan de zijkant daar schroef je met een oogklem je aarding vast en als je wilt kan je van daaruit vertrekken naar je lampenkap om die ook te aarden. En zou je zelf aanraden om die kap eraf te laten, als je transfo niet in de buurt van water hangt i.v.m over verhitting, die transfo word vrij warm .

      Grtz

      Comment

      • Guest's Avatar

        #33
        Re: Vraag?

        Hartelijk dank bobo!
        Ik ga dat morgen eens bezien, nu zou katastrofale gevolgen leveren hehe.
        Als we u ni hadden he!

        Comment

        • jeffer
          Advanced Stoner
          Member
          • Apr 2008
          • 57

          #34
          Re: Vraag?

          Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
          Dat zijn geen TL lampen zion, dat zijn PL-L lampen.

          Als je onder TL wilt groeien/bloeien ga dan naar de Brico daar heb je TL armaturen voor 7.99€ + 1 buis Nr 33 = groei.

          http://www.brico.be/wabs/nl/catalogus/p ... et-buis.do

          Als je gaat bloeien koop je dan nieuwe buizen met andere kleurcode(bv 827(extra warm wit) of 830 (warm wit)

          In de gamma is het korting, als je meer dan 1 TL buis koopt van Sylvania heb je 20% korting.

          stel je pakt 4x18 watt= 31.96€ + 4 TL buizen van Sylvania = +- 15€ = 46.96€


          Peace

          ik heb hier geen brico in de buurt en bij leafman kost een setje nu 55 euro...wat zeg je ervan, kopen?
          is dit genoeg voor 6 plantjes te laten voorgroeien denk je ?

          ik hoor het graag want dan kan ik gaan beginnen met mijn voorgroeihokje


          mvg
          jeffer

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #35
            Re: Vraag?

            De DuoFluor bedoel je?(110 watt)

            Denk wel dat je daar 6 plantjes onder kan voorgroeien.

            Peace

            Comment

            • jeffer
              Advanced Stoner
              Member
              • Apr 2008
              • 57

              #36
              Re: Vraag?

              dankje

              ik denk dat het hem gaat worden...zal vanavond mijn idee voor mijn voorgroeihokje posten

              cheers

              Comment

              Bezig...