Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Na veel hier gelezen te hebben, toch een vraag...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Na veel hier gelezen te hebben, toch een vraag...

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Vorig jaar ben ik gestart met het kweken van twee plantjes. Maar ik moest deze ivm groot onderhoud heeeel snel weg doen aangezien onze woningbouw het niet veroorloofd ook maar 1 plant in huis te hebben dit leid tot uithuisplaatsing.. maar goed de renovatie is voorbij inmiddels en heb ik van mijn zwager 5 planten gehad. Deze stonden al geruime 4 weken.

    Ik heb ze buiten in mijn kas gezet in een grote pot, heej ik ben maar een hobby-kweker en al die poespas met lampen e.d. wil ik nog niet. Lijkt me leuker stekken te kunnen kweken en zaden als het zelf roken. (van de volgende planten wil mijn man wel roken).

    De planten die ik gekregen heb zijn 4 mannen maar volgens mij 1 vrouw. Na veel gekeken en gelezen te hebben op dit forum ben ik vrijwel zeker dat die andere 4 echt mannen zijn. Maar door de vakantie (helemaal vergeten) waren de mannen inmiddels zo groot geworden dat de bolletjes die eraan hingen helemaal soort van gingen poederen. Jammer voor mijn man, die hoopte dat mijn stuiving niet door ging en er alleen maar vrouwelijke planten stonden, een geluk voor mij want ik vermoed nu dus dat mijn enige vrouwelijke plant bestoven is.

    Nu mijn vraag, na een enorm lul-verhaal misschien,
    1)-De foto's die je zit is van wat ik denk dat het een vrouw is, is deze nu bestoven en komt hier nu zaad aan of zit dat er al aan en kan ik deze zaaien?

    2)- veel mensen hier hebben volgens mij ingetopt dat heb ik met deze niet gedaan, eigenlijk is het een zielig plantje, 1 stengel en aan het einde zie je de knoppen. Mits het zaad nu goed is en ik deze volgende week al op kan kweken, kan ik de top eruit en groeit de plant dan weer verder, gaat deze dan vertakken of gaat deze dood?

    3)- zit ik er zo naast en heeft mijn man geluk het te roken?

    Hopelijk lees ik spoedig wat antwoorden.

    Groetjes Sweet
    Attached Files

    #2
    Re: Na veel hier gelezen te hebben, toch een vraag

    Hij kan hem lekker op roken want dit is een vrouwelijke plant en je topje kan je gaan oogsten als je wil je kan ze ook nog heel even weekje laten staan v oor meer thc
    suc6
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Na veel hier gelezen te hebben, toch een vraag

      Heeft er een mannetje bijgestaan, ik zie gelijk wel enkele zaadzakjes zitten maar ben niet zeker, anders wachten tot ze volledig afbloeit e het zaad er bijna letterlijk uitvalt
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #4
        Re: Na veel hier gelezen te hebben, toch een vraag

        Gewoon uit laten bloeien, de zaadjes voor volgend jaar houden en de wiet oproken of er hash van maken.

        Comment

        Bezig...
        X