bong

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #16
    Re: bong

    Ik verbruik ook veel minder in de bong dan in de joint. Een kruimel hasch of plukje weed of mixje maar zeker niet de hele bowl vol. Ik hak de hash/wiet klein met een groot petercelie hakmes zo onstaat er een luchtig mengsel met veel brandoppervlak. De waterpijp rustig voltrekken met vette witte damp en dan in een hijs leegsucken, Zelf gebruik ik het klapgat niet.

    Grtz

    Comment

    • Zeemlapje
      Retired
      • Oct 2008
      • 165

      #17
      Re: bong

      Inderdaad! Nergens voor nodig zo'n carb, gewoon slide er uit trekken en clearen, blijft de rook niet vast in je downtube en koelt het glas lekker af.

      Comment

      Bezig...