Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Stekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stekken

    Korting op 420shop
    Ik had 2 vraagjes over het stekken.
    1. Als ik een plantje heb van 10 cm, kan ik dan een stukje van 1 cm afknippen en die planten? Zo niet, waaneer kan ik voor het eerst beginnen met stekken?

    2. Als er is geoogst, kan dan de gehele plant compleet leeg worden geknipt voor stekjes? (hij hoeft niet te blijven leven).

    Bedankt!

    #2
    Re: Stekken

    Om een stekje van je plant te halen moet je wachten tot je drie internodes aan het nieuwe stekje staan hebt.
    Als je oogst kun je geen stekjes meer snijden (de plant is sowieso dood).

    Maar kijk ff rond op het forum en je zal al een pak wijzer worden, vergeet de magazines niet.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Stekken

      Maar als je zeg maar net alle wiet eraf hebt gehaalt en staat die hele plant daar nog. Kan je dan niet al die takjes eraf knippen? Dan is ie toch nog niet dood? Daarna wel natuurlijk.
      Of vlak voor de oogst?

      Comment


        #4
        Re: Stekken

        Cannabis is een 1 jarige plant, groeien en bloeien(, zaad maken voor zomer daarop) en dat is het. ,bij het oogsten knip je de gehele toppen eraf en zodoende staat er geen enkel bladgroen nog op de plant.
        Als je je plant oogst kan je eventueel een paar topjes laten staan en terug onder 24 uur licht zetten maar dit is een langdurig cyclus.
        En heel stresserend voor de plant.

        Grtz

        Comment

        Bezig...
        X