Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Scrog of gewoon kweken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Scrog of gewoon kweken?

    Korting op 420shop
    Zijn er mensen die al gescrogged hebben en eventuele tips willen geven?

    Zijn er mensen die beide al gedaan hebben en een voorkeur hebben?
    Waarom scrog, waarom niet?

    Nu weet ik van bonsaiboompjes dat ze d.m.v. draadjes mooi in vorm worden gebogen.
    Is dat dan hetzelfde bij wietplantjes?

    Nog even een vraag los van de kwestie: Wanneer een bonsai overgepot wordt, moet je de wortels snoeien.
    Zou dat bij wiet ook mogen? En na het trimmen natuurlijk terug wortelcomplex toedienen.

    #2
    Re: Scrog of gewoon kweken?

    scrog is leuk en werkt goed maar ..
    zorg dat je rek vast staat .. mijn ijzenren rek is in een nacht gelift door mijn dames
    en het was niet meer terug te buigen . ik deed scrog rek en dan buigen
    een paar stukjes wel vast gezet ! ik ben begonnen met binden tegen het rekje aan op bloeidag 4

    Comment


      #3
      Re: Scrog of gewoon kweken?

      scrog is goed om met kleinere bezetting voor maximun oogst te gaan.

      zorg gewoon dat je netje vast hangt aan uw potten of uw kas. best hang je dit vast met rubbers. inbinden is niet zo moeilijk, alles wat er door groeit en je nog kan inbinden hoort vast te zitten, nooit binden op internode's . zorg ervoor dat als je ze vastlegd ze nog speling hebben voor groei. de takken verdikken nog lichtjes

      onder volle bezetting groei je best een normale plant. toppen op tijd etc.

      bonzai style is eigenlijk de beste manier om te leren omgaan met je planten en voel je duidelijk wat ze aankunnen. best zo klein mogelijk begin je met schuin trekken van je plant hoe groter ze word hoe meer je de plant opentrekt zodoende alles netjes verlicht blijft.

      grtz
      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment

      Bezig...
      X