GIGAgat in mn stam

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Sjors
    Retired
    • Jun 2009
    • 43

    #16
    Re: GIGAgat in mn stam

    haha die stam is niet overdreven dik hoor
    op de foto zit er gewoon een theedoek omheen :p
    maar ik zou je plant ook niet in zon rare bak neerzetten dan snap ik dat hij omvalt

    Comment

    • Daggeroth
      Retired
      • May 2009
      • 522

      #17
      Re: GIGAgat in mn stam

      Staat die plant nou in een prullenbak?
      Op zich wel een mooi alternatief op de bloempot.
      Mooi bedacht.

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #18
        Re: GIGAgat in mn stam

        Nog foto van dat gigagat wil ik wel zien hoe het er nu mee is
        God was never on your side..

        Comment

        • R()b
          Retired
          • Sep 2009
          • 159

          #19
          Re: GIGAgat in mn stam

          Lijkt potdomme wel een palmboom!
          Hij is echt huge!

          Comment

          • simplemind
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 204

            #20
            Re: GIGAgat in mn stam

            prachtplant

            Comment

            • Tosti
              Retired
              • Jun 2009
              • 306

              #21
              Re: GIGAgat in mn stam

              Die tweede foto is de meest sexistische foto die ik heb gezien van een wietplant

              Naaastyy

              Comment

              • tistjeuh
                Senior Stoner
                • Sep 2009
                • 27

                #22
                Re: GIGAgat in mn stam

                Oorspronkelijk geplaatst door kaatje
                wowww...dat is pas een gat zeg ...ik zelf zit in die zorg zal dus met verbandje aankomen maar daar heb je niks aan ...ik ga jou zeker volgen sucses man ...
                kaatje ben je van nederland?

                Comment

                • kaatje
                  Retired
                  • Sep 2009
                  • 229

                  #23
                  Re: GIGAgat in mn stam

                  hi titsjeuh,
                  hoezoo wil je een nederlandse pleister dan ?~
                  ja ,ik ben dus een nederlandse...
                  groet kaatje

                  Comment

                  • baboom
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • May 2009
                    • 70

                    #24
                    Re: GIGAgat in mn stam

                    ow , ik was dit topic alweer vergeten......,

                    De plant is inmiddels verhuisd naar de eeuwige jachtvelden , aangezien zij een hij bleek te zijn.

                    En wat betreft de pot, ja ik had zo gauw ff niks anders, en ik had niet verwacht dat de plant zo stompzinnig groot zou worden.

                    In de laatste dagen was hij denk ik een meter of 3 groot......

                    het seizoen is alweer voorbij , dus misschien volgend jaar een nieuwe poging.

                    voorlopig ga ik me even storten op mijn micro kastje, ik wil proberen om wat zaadrondes te maken met m'n lowriders , op deze manier wil ik proberen volgend jaar een mooi kunstwerkje te maken van een 10tal lowriders in de vrije natuur.

                    "Denk aan het millieu, creeer je eigen bos!! ""

                    deze mag van mij op een groot slot,
                    over en sluiten!
                    I like ladies with big buds !!

                    Comment

                    Bezig...