Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

nemesis x autoflower bestuift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nemesis x autoflower bestuift

    Korting op 420shop
    Hoi allen ,

    Ik heb in men serretje een nemesis vrouwelijk plant staan (ze was normaal voor de vuilbak maar kon het niet over men hart krijgen ) ze staat er samen met 4 autoflowers waar van 1 mannetje die nu buiten sta .

    de vraag is wat komt er voort als ik op een paar topjes stuifmeel doe ,
    Krijg ik dan een auto nemesis of .....


    mvg boky

    #2
    Re: nemesis x autoflower bestuift

    je zou het kunnen proberen zal ckur het proberen waard zijn
    leuk expirimentje en dan heb je ook eens een zaad kweek gedaan
    ps dan zou ik wel wat zaadjes willen ruilen

    Comment


      #3
      Re: nemesis x autoflower bestuift

      "autoflowering " is een recesief gen , dit betekent dat het op 25 % van de nakomelingen doorslaat , dus als jij je nemensis en je autoflower kruist , dan moet je dus minimaal 8 plantjes van je zaadjes zetten om teminste 1 mannelijke autoflower en 1 vrouwelijke autoflower te krijgen .

      kortom 6 van de 8 plantjes zullen waarschijnlijk heel iel worden of andere rare symptomen gaan voordoen , maar het is leuk om te proberen dat zeker .

      Comment


        #4
        Re: nemesis x autoflower bestuift

        ""autoflowering " is een recesief gen , dit betekent dat het op 25 % van de nakomelingen doorslaat , dus als jij je nemensis en je autoflower kruist , dan moet je dus minimaal 8 plantjes van je zaadjes zetten om teminste 1 mannelijke autoflower en 1 vrouwelijke autoflower te krijgen"

        Volgens mij is het nog minder dan 25% zelfs.. Je zou het eens aan het lid Smokey moeten vragen. Hij heeft ook een soortje met een autoflower soortje gekruist maar tot nu toe nog geen F2 gevonden.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: nemesis x autoflower bestuift

          Ag zo , dan ben ik benieuwt wat er van komt , ik laat julie zeker weten wat het is (als er zaden van komen teminste .

          al vast mercie voor de nutige info

          Comment

          Bezig...
          X