Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

help help help! kenners nodig

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help help help! kenners nodig

    Korting op 420shop
    Dag mede kwekers!
    ik zit met een vraag en hoop dat jullie misschien die kunnen beantwoorden..

    ik heb 2 planten staan, heb ze overgenomen van een vriend van me maaar!! de vraag is watvoor soort is het.. ze staan ruim een maand in de bloei nu en alles ziet er ok uit, maar ben echt benieuwd naar de soort iemand ideeen?
    Attached Files

    #2
    Re: help help help! kenners nodig

    ze zien eruit als marihuanaplanten, als ze gedroogd zijn kan je dat oproken en word je daar een beetje vreemd van.
    als soepgroente kan je ze ook gebruiken

    Comment


      #3
      Re: help help help! kenners nodig

      Het zien er 2 miesjes uit dus je zal er wel wat rookwaar afhalen, bepalen welke soort is quasi onmogelijk (check es op google hoeveel soorten er bestaan en probeer dan zelf es te vergelijken, onmogelijk)
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #4
        Re: help help help! kenners nodig

        Je kan het best een paar jaar dit forum volgen, alle planten die lijken op je plant opschrijven, en misschien kom je dan in de richting van je soortje

        Doelmatiger is vragen aan die vriend van je hoe die eraan komt en wat voor soort het is.

        Tostiiiiii

        Comment


          #5
          Re: help help help! kenners nodig

          Aan het smalle blad te zien is het meer sativa dan indica. De precieze soort is zeer moeilijk te herkennen.

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: help help help! kenners nodig

            Ben het met Simplemind eens. Dit ziet uit als een typische marihuanaplant.
            Niet bij in de buurt komen, want dan kan je verslaafd en gestoord raken.
            Het lijkt mij verstanding om de recherche in te schakelen, want achter 2 zo'n grote planten moet wel een criminele organisatie verscholen zitten.

            sorry voor de flauwe humor, maar ik kon het niet laten.

            Comment


              #7
              Re: help help help! kenners nodig

              gfhehehehe flauw? superstrak alleeejoppa

              Comment


                #8
                Re: help help help! kenners nodig

                Tis drugs onmiddellijk vernietigen
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: help help help! kenners nodig

                  Lichtelijk off topic

                  Comment


                    #10
                    Re: help help help! kenners nodig

                    Ok in iedergeval bedankt mensen!
                    maar dan t volgende, was vanmiddag lekker buiten in de stad plantjes genoten van t weer TOTDAT t ging regenen, me toppen zijn dus wel natjes geworden.. heb ze naar binnen gehaald en onder 2 ventilators gezet en een fohn er bovenop veel anders kan ik niet doen denk ik?? zal binnenkort ff scherpe foto's plaatsen van de toppen begint er mooi uit te zien en ruikt lekker

                    Comment


                      #11
                      Re: help help help! kenners nodig

                      tjonge jonge man zeg je toppen droog fhonen does normaal man is een plant hoor die fhone je niet
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: help help help! kenners nodig

                        hahaha.. dees is erover..

                        Comment


                          #13
                          Re: help help help! kenners nodig

                          HAHA hij is echt grappig (sorry)
                          2 van mijn planten staan bij een vriend van mij die ook geen verstand van planten heeft en die belt me dan op om te vragen wat hie moet doen omdat het regend
                          Het zijn gewoon planten

                          Comment


                            #14
                            Re: help help help! kenners nodig

                            persoonlijk zou ik ze in een papieren handdoekje stoppen(zoń heel erg dunne van rijstpapier) en dan met behulp van een aansteker drogen. Eventuele brand zou ik daarbij niet uit de weggaan. Voel je je wat vervelend daaronder snuif dan wat van de dampen op...
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment

                            Bezig...
                            X