Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vraag over iets wat ik nog niet eerder heb gezien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over iets wat ik nog niet eerder heb gezien

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een ppp plant (foto 1) in de tuin staan, het is niet mijn eerste keer dat ik plantjes heb maar nu is mij het volgende opgevallen. Ik heb dit nog niet eerder gezien.

    Hij staat nu 2 maanden buiten en ongeveer 2 weken in de bloei. Aan de zij takken zitten behoorlijk wat toppen (foto 2 & 3) maar op de hoofd top zit nog niks.(foto 4)

    Waar kan dit aan liggen? En kan ik, als de toppen op de zij takken rijp zijn, deze eraf halen en de andere nog laten doorbloeien? Of gaat de plant dan kapot?

    thx
    Attached Files

    #2
    Re: Vraag over iets wat ik nog niet eerder heb gez

    Had het hier ook een beetje met mijn (gewone) Powerplant. De topjes iets onder de hoofdtop waren n stuk groter dan de hoofdtop.. geen idee hoe dit komt. Heb je de plant misschien laat getopt?

    En op je laatste vragen durf ik niet echt antwoord te geven, hier had ik het juist andersom gedaan. (Eerst de hoofdtop eraf, en de andere topjes wat later). Dat werkte wel..
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Vraag over iets wat ik nog niet eerder heb gez

      Bedankt voor je reactie,

      Nee ik heb de plant niet getopt. Nou ja, ik wacht maar gewoon af en zie wel wat of het wat wordt.

      grtz

      Comment

      Bezig...
      X