Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wat te doen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat te doen

    Korting op 420shop
    hoi allemaal

    ik heb een plant staan foto;s zal ik bij voegen
    maar nu keek ik vamorgen naar me plant in me kasje waar hij lekker warm staat effe de toppen bekeken nou zat er een top in waar toprot in zat heb ik er uit geknipt maar nou kwam ik bij stom toeval in een paat topjes een paat zaatjes tegen wat moet ik nu doen ......
    en er zijn ook een aantal toppen waar de haartjes al bruin zijn heb er foto van moet ik die er nu uit knippen of lekker laten zitten




    Attached Files

    #2
    Re: wat te doen

    Als je vind dat de haartjes bruin genoeg zijn, (80 % van de haartjes verkleurd) zou ik ze gewoon oogsten. Zeker nu er toprot is geconstateerd. Zelf zou ik de plant ook nog behandelen met Teldor. Misschien zet de toprot door en dat kun je met Teldor goeddeels stoppen. Je hebt dan de mogelijkheid om de rest netjes te laten rijpen.

    Xtreme

    Comment


      #3
      Re: wat te doen

      Je plant is nog niet klaar hoor
      beste verwijder je de toppen die besmet zijn en houd je plant goed in de gaten verder
      Wat zijn die witte vlekken op jou plant?
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: wat te doen

        had een vraag heb, meeldauw in de plant laat wel ff wat fotos zien
        moet ik hem oogsten of laten staan en met melk en water mengel in spuiten,
        het slaat bijna naar de toppen uit,.

        hier de fotos




        ben bang dat het straks naar de toppen slaat

        Comment


          #5
          Re: wat te doen

          die witte vlekken zijn er op gekomen toen ik spint in me plant had was een paar dagen voor je echt kon zien dat hij ging bloeien dit is de 5de week dat hij bloeit nu
          toen ik spint had heb ik het middeltje van bayer gehaald genaamt spint en daar zijn die witte vlekken van

          Comment


            #6
            Re: wat te doen

            nou weer een dag verder had gister de toppen weg gehaal waar rot in zat
            en weg gegooit in kliko
            nou ga ik net me plant water geven en weer is effe kijken zat er weer een nieuw stukje in ik die hele top er uit
            en voor de gijn die top het gedeelte waar geen rot in zat is uit elkaar gepluist en nu lijkt het wel waar die witte haartjes uit komen dat zig daar
            een klein hard bolletje in komt lijkt op een zaadje ben gister ook een paar tegen gekomen 4 om precies te zijn moet ik nu met me plant doen
            zal ook effe foto van vandaag er bij doen
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: wat te doen

              meeldauw water met melk erin spuite overgens mooie plant
              Schutto In tha house

              Comment


                #8
                Re: wat te doen

                nou bedankt voor de tips

                heb het volgende gedaan heb die 2 zij takken er uit geknipt
                waar die toprot in zat daar heb ik het slechte gedilte heb ruim weg geknipt en heb ik wat er nog goed was tedrogen gehangen
                dus nu maar eens kijken of het nog terug komt hoop van niet maar dat zien we wel ga nu de 6de week in dat hij in de bloei is dus het zal niet lang meer op zich laten wachten dan hebben we het weer gehad voor dit jaar biuten in de kas en gaan we lekker binnen in de schuur verder met stekjes maken en toch ook een paar plantjes laten groeie en bloeie
                zo ben ik van de zomer ook voorzien van een lekker blowtje

                Comment

                Bezig...
                X