Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Toprot, hoe dan drogen? Ouders...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toprot, hoe dan drogen? Ouders...

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Mijn ene plant ben ik aan het watercuren. En de andere heb ik op een donkere plaats hangen. Alleen nu zie ik na een een aantal dagen dat er schimmel in mijn top zit. Het komt wss door de niet goed geventileerde ruimte en het word buiten weer vochtiger. Het prpbleem zijn mijn ouders die moeten niet doorhebben dat ik aan't drogen ben dus ik zoek een manier zonder grote toestanden om het toch goed te laten drogen.

    En moet ik die schimmel gewoon weghalen?

    Alvast bedankt voor het meedenken.

    #2
    Re: Toprot, hoe dan drogen? Ouders...

    Schimmel in ieder geval weghalen. Je bent meerderjarig: wat weerhoud je om je ouders in kennis te stellen dat je een weedplant aan het drogen bent?
    Gewoon open kaart spelen.


    Xtreme

    Comment


      #3
      Re: Toprot, hoe dan drogen? Ouders...

      Binnenshuis drogen zonder dat je ouders het door hebben zal moeilijk worden zonder filters of andere toestanden, tenzij ze de geur niet herkennen natuurlijk

      Maar inderdaad; wat weerhoud je er van open kaart te spelen..

      Peace!

      Comment


        #4
        Re: Toprot, hoe dan drogen? Ouders...

        Een droog en leegstaand huis kraken of een schuur en het daar drogen. Bij het curen moet je de top snel droog krijgen als ie uit het water komt anders maak je veel kans op schimmels. Ik zou hem goed uitschudden, desnoods in een sla zwierder. Wel niet met hitte opzitten zoals een haardroger want dan maak je je wiet kapot.

        Comment


          #5
          Re: Toprot, hoe dan drogen? Ouders...

          Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
          Een droog en leegstaand huis kraken of een schuur en het daar drogen. Bij het curen moet je de top snel droog krijgen als ie uit het water komt anders maak je veel kans op schimmels. Ik zou hem goed uitschudden, desnoods in een sla zwierder. Wel niet met hitte opzitten zoals een haardroger want dan maak je je wiet kapot.
          Ik heb er nu een kacheltje opgericht. Er stond in't topic: geforceerd drogen is niet erg.

          Comment


            #6
            Re: Toprot, hoe dan drogen? Ouders...

            Geforceerd drogen is natuurlijk wel erg.

            De wiet moet minimaal 2 weken drogen om zijn typische smaak te krijgen, bij geforceerd drogen heb je deze smaak dus nauwelijks, en over de structuur valt ook niet meer te spreken naar een tijdje.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Re: Toprot, hoe dan drogen? Ouders...

              ik heb dus gewatercured en alles volgens dit topic gedaan:

              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing-t3428.html

              "na 7 dagen: haal de toppen eruit en droog ze (geforceerd is prima)"

              Comment


                #8
                Re: Toprot, hoe dan drogen? Ouders...

                Hm je had het dus over watercuring. Ik heb dat nog nooit gedaan, dus dat zou dan best goed kunnen zijn.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                Bezig...
                X