buitenweed (naar binnen)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fullmetald
    Retired
    • Oct 2009
    • 4

    #1

    buitenweed (naar binnen)

    Korting op 420shop
    Hi
    ik heb mijn buitenplant (100literpot) nu in veranda staan zou graag en beetje meer willen zodat ik en jaar vooruit kan kan ik meer voeding geven ? geeft zij meer licht nodig moet ik alles donker maken , mijn madam staat mooi inbloei maar andere kant kleine topjes geraak er niet meer aan uit temperatuur te laag laat je maar volledig gaan alle info welkom
    grtz
    Dany

    ps moet nog veel leren zo te zien ben al ganse morgen aan het lezen
    Attached Files
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: buitenweed (naar binnen)

    Je plant staat in bloei. Je kunt hooguit nog kiezen tussen buiten afbloeien of binnen. Overwinteren zal niet gaan. Wiet is een eenjarige plant. Je kunt wat stekjes van de bloeiende plant nemen en proberen onder kunstlicht wat rookbaars te kweken. Terzijde: stekken van een bloeiende plant is lastiger dan van een groeiende plant.
    Er is genoeg informatie op dit forum over binnenwiet kweken.

    Xtreme

    Comment

    Bezig...