Ik heb een paar white widow planten staan in een kweekruimte, mijn timer van mijn lichten blijkt kapot! Nu hebben ze drie volle dagen met het licht aangestaan. Ik had ze twee weken geleden in bloei gezet. Kan iemand me vertellen of ik nu grote problemen mag verwachten? Ze staan met de puntjes van de bladeren recht omhoog.
Te veel licht!!!!
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
Re: Te veel licht!!!!
Ze zullen best een klap van gekregen hebben maar als jij ze nu weer gewoon normaal licht ritme geeft moet dit geen problemen geven denk ik....Comment
-
Re: Te veel licht!!!!
Zullen behoorlijk stress hebben gehad,
Gewoon weer op 12/12 en extra bedacht zijn op herma's.
Even een foto van de puntjes?
Grts
DaniellaComment
-
Re: Te veel licht!!!!
Ah oké. Oef het valt al bij al nog mee. Ze staan nu twee dagen op normaal schema. Ik zal zeker goed checken voor herma's. Bedankt voor de reacties iedereen!
Groetjes
Last edited by kanonierke; 9 October 2009, 18:45.GreetzComment




Comment