Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Ideaal zaad voor binnenplant ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ideaal zaad voor binnenplant ?

    Korting op 420shop
    Er zijn zo gigantisch veel soorten (wiet) zaad te krijgen dat ik vaak door de bomen geen toppen meer zie.
    Maar aangezien jullie meer kweek ervaring hebben dan ik wil ik jullie vragen wat jullie nu een goede soort vinden om binnen te kweken.

    Eisen voor een goede binnenplant vind ik:
    * Zaden moeten te betalen zijn.
    * Een niet te lange bloeitijd.
    * Niet te moeilijke plantjes, het moet gewoon groeien als je je zaakjes geregeld hebt.
    * De plant moet een goeie opbrengst/bloeiverhouding hebben.
    * Tuurlijk mag het een beetje ruiken, maar het zou fijn zijn als mijn koolstof filter het allemaal aankan.

    Enkele voorbeelden zijn Top 44 met zijn korte bloeitijd, ook B52 hoort hierbij.
    Ook heb ik begrepen dat NLX een korte bloeitijd heeft en bij sommige mensen een gemiddelde opbrengst van 85 gram per plant. Persoonlijk zit ik dus te denken om de volgende keer nlx zaad te nemen, ik ken echter ook nog niet de nadelen van top44 b52 en nlx.
    Misschien kunnen jullie je wijze raad delen met mij...dat zou voor mijn volgende bestelling goed van pas komen
    Misschien kunnen jullie dan ook gelijk vertellen waar ik het beste dit zaad zou kunnen kopen/online of in een growshop zelf....

    alvast bedankt !

    #2
    Re: Ideaal zaad voor binnenplant ?

    Yow .

    Kijk hier eens:
    http://www.growshopalien.com/onlineshop/

    Kijk gewoon wat rond, de bloeitijd / oogst / soms smaak staat erbij.
    Bij Nirvana Bv staat er ook "Grow difficulty" (Hoe moeilijk het is om die soort te kweken).

    Met top44 en B52 heb ik geen ervaring, bobo wel .
    Heb zelf aleen nog maar onbekent,PurplexHaze en Purple Pearl(Snow White x Silver Pearl) gekweekt.

    Die purple pearl ging zowat vanzelf, heb er amper naar moeten omgezien


    Peace

    PS: Al eens aan Lowryder gedacht? Blijven klein,bloeien automatisch, je kan SOG (See Of Green)
    gebruiken. Lowryder proeft een beetje Citrus achtig, er zijn ook kruisingen (#2 is met Santa Maria en er is nu ook een kruising met NYCD)

    Comment

    Bezig...
    X