hulp nodig!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • radres
    Retired
    • Oct 2009
    • 1

    #1

    hulp nodig!

    Korting op 420shop
    5 week geleden ben ik begonnen met een eigen kwekerij, kocht de plantjes kamer klaar gemaakt alles etc ik zelf ben niet zoon fan van internet dus heb op dat gebied nooit om tips over het internet gevraagt dus hield mijn vragen bij de grow shop.

    ik kocht wortelstimulator en omdat mijn plantjes binnen 6-8 week klaar waren zoals de verkoper ervan had gezegt en ook zo had uitgelegd bij de eigenaar van de growshop gaf hij mij ook Canna Bloei nu ben ik 5 week verder en het ziet eruit alsof de plantjes niet groter worden dan 30 centimeter mijn vraag is hoe kan ik dit oplossen of is dit al een verloren zaak?
  • devils haze
    Banned
    • Aug 2009
    • 965

    #2
    Re: hulp nodig!

    je zal toch iets meer moeten zeggen

    wat is je tempratuur licht aan licht uit
    wat is je luchtvochtigheid
    wat voor ruimte
    om hoeveel plantjes gaat het
    wat voor soort plantje heb je
    in wat voor pot heb je ze
    wat voor aarde gebruik je
    wat is de ph- waarde van je voedingswater
    wat is de ec waarde van je voedingswater
    wat is de hoogte van je lamp
    wat voor lamp gebruik je


    als je antwoorden geeft op deze vragen dan kom je eerder bij een antwoord dan zo
    heb je foto

    Comment

    • janleuri
      Retired
      • Oct 2008
      • 1131

      #3
      Re: hulp nodig!

      Om hoeveel plantjes gaat het? hoe groot is je hok en hoeveel staan er?

      Je kan ze ook nog altijd wat langer laten groeien of sta je al op bloei uren?

      gtzz

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: hulp nodig!

        Waarschijnlijk heb je Lowryder plantjes of een ander soort autoflower die zijn normaal zo rond de 8 weken klaar en worden ongeveer 30 cm groot.
        Heb je misschien een foto en wat meer tips over hoe je kweekt?

        groetjes
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...