Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
dit is naar mijnervaring en weten gewoon degelijk spul en een uitgebreid koffertje
met ph 7.01 ph 4.01 en ec3.0ms en nog reserve baterijen
dit setje komt om en nabij de 175 euro
en is het geld meer dan waard zoal s je ziet heb ik ook 2 knopjes met
cal voor te callibreren/ijken en gaat het niet zo met een schroefje zoals jij beschreef
ik vind het maar een k*t ding. ik heb hem nu 5 weken in gebruik en heb nu al problemen.. kan aan mezelf liggen maar lijkt me niet in dit geval.
zal het ff uit legen. de eerst 3 weken geen probleem gehad met het apparaat. da de 3e week gaf die ineens een veel hogere waarde aan dus had em gekalibreerd met de bijgeleverde ijkvloeistof op 7.0 maar moest de het schroefje bijna helemaal tot het maximale draaien. dus een week daarna dacht ik kijk weer ff wat die aangeeft in de ijkvloeistof..... tot me verbazing gaf die nu 7.3 aan. dus ik proberen het apparaat te kalibreren kon ik het schroefje nog maar een heel klein beetje draaien dus verder dan 7.15 kon ik hem niet krijgen.
en ik heb zojuist weer ff gekeken. de meter geeft nu al 7.5 aan.
het kan natuurlijk aan de vloeistof liggen.. al lijkt me dat erg sterk
heb de meter 24 november gekocht. ik snap niet waar het aan kan liggen..
denk mischien omdat het dingetje ook maar 40 euro heeft gekost.. maar dan alsnog vind ik dat ik er tenminste 1 kweek mee kan draaien op ze minst
Comment