wekelijks vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jepper
    Retired
    • Feb 2008
    • 26

    #1

    wekelijks vraagje

    Korting op 420shop
    weer een weekje verder.. planten genieten van de zon.
    2 van de 3 doen het goed, maak ik me geen zorgen om.. maar er is altijd een klein groepje weetje dat.. dus..(foto)

    heb advies opgevolgd.. magnesium maar deze vertakking is nu niet meer alleen gelig en dor maar heeft nu ook zijn sterkte verloren.. het zijn slappe bladeren. hoop dat het niet bij meerdere vertakkingen komt.
    de andere twee gaan goed, ook n foto daarvoor natuurlijk. we brengen niet alleen slecht nieuws

    Grtz
    Attached Files
  • Jepper
    Retired
    • Feb 2008
    • 26

    #2
    Re:

    waarschijnlijk is het toch gewoon te weinig water.. ik zette ze vanmorge weer in de zon en binnen een uur was 1 van de planten er een stuk slechter aan toe.. toch raar want ik gaf ze na mijn idee voldoende water.. maarja fijn dat ik er nu achter ben..

    Comment

    Bezig...