Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wekelijks vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wekelijks vraagje

    Korting op 420shop
    weer een weekje verder.. planten genieten van de zon.
    2 van de 3 doen het goed, maak ik me geen zorgen om.. maar er is altijd een klein groepje weetje dat.. dus..(foto)

    heb advies opgevolgd.. magnesium maar deze vertakking is nu niet meer alleen gelig en dor maar heeft nu ook zijn sterkte verloren.. het zijn slappe bladeren. hoop dat het niet bij meerdere vertakkingen komt.
    de andere twee gaan goed, ook n foto daarvoor natuurlijk. we brengen niet alleen slecht nieuws

    Grtz
    Attached Files

    #2
    Re:

    waarschijnlijk is het toch gewoon te weinig water.. ik zette ze vanmorge weer in de zon en binnen een uur was 1 van de planten er een stuk slechter aan toe.. toch raar want ik gaf ze na mijn idee voldoende water.. maarja fijn dat ik er nu achter ben..

    Comment

    Bezig...
    X