Vraagje over ontkiemen zaadje (zie foto)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gertie
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 348

    #1

    Vraagje over ontkiemen zaadje (zie foto)

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers,

    Ik heb een zaadje in een potje stekaarde laten ontkiemen.
    Nu steekt het zaadje vandaag boven de grond uit met daaraan een stukje wortel (zo te zien).
    Je kan op de foto klikken om hem te vergroten.

    Mijn vraag : kan ik dit zo laten ? Of moet ik het zaadje een beetje toedekken met wat aarde ?



    Alvast bedankt.

    Grtz,

    Gertie
    Last edited by Gertie; 13 December 2009, 10:14.
    sigpic

    Gertie's bescheiden bloemen tuintje
  • Miss-Greenthumb
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2009
    • 139

    #2
    Re: Vraagje over ontkiemen zaadje (zie foto)

    niet toedekken, je schelpje zal er met drie dagen vanzelf afvallen, wel goed nathouden! grts miss.green

    Comment

    • Gertie
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Oct 2009
      • 348

      #3
      Re: Vraagje over ontkiemen zaadje (zie foto)

      Thanks voor je snelle reactie miss Greenthumb!

      Dan heb ik er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen.
      Ik heb het potje momenteel in een propegator op 95%lv.

      Grtz,

      Gertie
      sigpic

      Gertie's bescheiden bloemen tuintje

      Comment

      • Gertie
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Oct 2009
        • 348

        #4
        Re: Vraagje over ontkiemen zaadje (zie foto)

        Hier mag wat mij betreft een slotje op.
        Mijn vraag is beantwoord.
        sigpic

        Gertie's bescheiden bloemen tuintje

        Comment

        • Miss-Greenthumb
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2009
          • 139

          #5
          Re: Vraagje over ontkiemen zaadje (zie foto)

          hey mods, hier kan toch wel een bedankje vanaf hé zou mn eerste zijn... ;-p

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: Vraagje over ontkiemen zaadje (zie foto)

            Je kan alleen de topicstarter bedanken

            Maar goed geholpen Miss. Mooizo!

            Grtz

            Comment

            Bezig...