Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Ontkiewen seeds Hollandse hope

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ontkiewen seeds Hollandse hope

    Korting op 420shop
    Hi Fooks,

    Ook ik ben een beginnend kweker zoals dat hier genoemd wordt. Ik doe dit gewoon uit hobbyisme. Ik heb vorige week seeds bij Dutch-headshop besteld, seeds Kulu Hollands Hope (5 zaden). Deze heb ik in een bakje gedaan met daar onderin make-up watten doordrongen met water, daar de seeds opgelegd en daarover heen vochtige watten. De seeds liggen daar nu bijna een week in, maar er krijgt er slechts 1tje een worteltje. Is er nog hoop, of kan ik de rest afschrijven?

    TIA


    #2
    Re: Ontkiewen seeds Hollandse hope

    Nog ff geduld, staan ze beetje op constante temperatuur ?

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Ontkiewen seeds Hollandse hope

      he,ik heb ook hollandse hope,heb ze 19 mei geplant 4 stukt en 100% lady,zo te zien gaat t bij mij goed,veel suc6 er mee,en k heb nog 2 andre plantjes,k weet niet wat t is ma zo aan t opgroeien te zien een indoor,komt wel goed,

      trouwens,ik heb ze ontkiemt in de potgrond ze vwaren naar 4 dagen al boven,ze staan nu onder tl met n paar centimeter van de lamp af,ik heb dr ook n bouwlamp staan,die zorgt voor de warmte,ze staan bijmij in de kast,en k heb de kast van binnen bekleer met aluminnimum folie,voor de weerkaatsing van het licht.iemand nog meer ideetjus?? dan hoor k t graaf thanx
      ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

      Comment


        #4
        Re: Ontkiewen seeds Hollandse hope

        Maak anders ff je eigen verslag en zet daar je vragen neer. Foto's helpen altijd voor betere antwoorden!

        Succes

        Comment

        Bezig...
        X