Binnenkort binnenkweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weatherman
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2009
    • 53

    #1

    Binnenkort binnenkweek

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Zoals jullie zien weer terug van weggeweest
    Ik ben van plan om als ik verhuisd ben een kleine binnenkweek van 1 of 2 planten te beginnen. Ik heb nog helemaal geen ervaring met binnenkweken, maar ik zal jullie op de hoogte houden wanneer ik ga beginnen.
    Ik wil proberen zelf een kweekruimte te maken, namelijk in een doos met deze lamp erboven: http://webshop.suz-trading.nl/watt-p...us-p-1614.html .

    Greetz
  • stiff
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Feb 2009
    • 479

    #2
    Re: Binnenkort binnenkweek

    Sorry,Maar een 600w in een doos zou ik niet doen!
    Beter iets deftig en brandvrij maken of eventueel een tentje aanschaffen..
    600w komt wel wat warmte bij vrij,wees voorzichtig..

    gtjs

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #3
      Re: Binnenkort binnenkweek

      600 watt in een doos raad ik je ook ten strengste af.

      Als je met een 600 watt gaat kweken, zul je toch aan een tentje moeten denken.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • Weatherman
        Advanced Stoner
        Member
        • Apr 2009
        • 53

        #4
        Re: Binnenkort binnenkweek

        Oke, dank jullie wel.

        Comment

        Bezig...