Is dit het begin van toprot of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Harrit
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Oct 2020
    • 6

    #1

    Is dit het begin van toprot of niet?

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    ik ben een first time grower en heb bijna alles fout gedaan wat je kan fout doen tijdens mijn eerste plant.
    echter hoop ik nu nog iets van mijn miezerige plant te kunnen redden door jullie in te schakelen tijdens de bloeifase. Ik zie nu opeens wat grijze haren ontstaan op mijn hoofdtop, en ik ben bang dat het de gevreesde toprot is (waar je zoveel over leest online). Ik heb niet genoeg kennis om het te herkennen of het zo is, noch weet ik wat te doen nu. Het is een northern light van 70cm...


    alvast bedankt.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #2
    Voor toprot heb je toppen nodig dus nee.
    Succes.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment

    • Brandnetel
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2019
      • 781

      #3
      Nee, dat is het begin van de bloei. Jezelf inlezen in de wiet-kweek kan ook geen kwaad. Er is genoeg informatie op

      Succes!!

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Tis niet zo goed te zien op de foto he....
        Maar die 'haren' horen wel wit te zijn.
        Als ze grijs-bruin worden komt dat in deze fase meestal doordat ze te lang nat staan, in de regen.
        Onder een afdakje of paraplu, maar wel buiten laten. Dat zou het mooiste zijn.

        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Harrit
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Oct 2020
          • 6

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Brandnetel
          Nee, dat is het begin van de bloei. Jezelf inlezen in de wiet-kweek kan ook geen kwaad. Er is genoeg informatie op

          Succes!!
          Er staat nergens wat je moet doen als je beginnende bloei haren donker grijs worden.

          Comment


          • Brandnetel
            Brandnetel commented
            Editing a comment
            Omdat dat met deze koude en regenachtig weer, volkomen normaal is. Mijn planten hebben daar ook 'last' van. Op de enige foto die je geplaatst hebt, zie ik trouwens geen grijze bloeiharen.
        • Harrit
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Oct 2020
          • 6

          #6
          Ze staat in een kleine kas. Dus wel overdekt, maar nog lucht aan de zijkant. Anyway bedankt voor de informatie iedereen.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #7
            Mischien zet je eens een betere duidelijke foto
            God was never on your side..

            Comment

            • Harrit
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Oct 2020
              • 6

              #8
              Hierbij duidelijkere foto's. Mijn camera kan helaas niet dichterbij fotograferen.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.
              Last edited by QnQ; 20 October 2020, 11:31.

              Comment


              • Brandnetel
                Brandnetel commented
                Editing a comment
                Zo zien die van mij er ook uit. Niets om je zorgen over te maken.
            • Nederhigh
              Super Grower
              Lucky Member
              • Apr 2012
              • 1834

              #9
              offtopic - Tegen de tijd dat die klaar zijn is het dik december. Hoop voor je dat het weer meezit.

              Comment


              • Harrit
                Harrit commented
                Editing a comment
                Zou goed kunnen inderdaad. Omdat het mijn eerste plant is ga ik kijken hoe dat gaat verlopen...
            • Harrit
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Oct 2020
              • 6

              #10
              Nogmaals alleen de hoofdtop heeft het. Hierbij een bloem van de onderkant van de plant, daar is het wel volledig wit.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              • Rietslang
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2015
                • 2171

                #11
                Komt wel goed, je hebt er zoiezo veel kennis v opgedaan door alles te doen hoe het niet moest
                ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                Comment

                • Rietslang
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2015
                  • 2171

                  #12
                  Hoe gaat het nu met de Northern Light plant?
                  ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                  Comment

                  Bezig...