Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Toprot ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Toprot ?

    Korting op 420shop
    Ik ben er niet echt zeker van dat dit toprot is of misschien het begin ervan, dus ga ik het eens hier vragen.


    Er was 1 suikerblaadje die loste zonder probleem met daaronder een bruine plek, het zou ook kunnen dat het gewoon het suikerblaadje was die bruin aan het kleuren is. Er is geen onaangename geur op de bruine plek, gewoon typisch grassig.
    Ik heb voor de zekerheid de top afgeknipt om ze te laten drogen on te voorkomen dat ze andere toppen zou kunnen aansteken.

    Ik wou ze eigenlijk nog een week laten staan om wat af te rijpen maar ik neem het risico niet. De rest van de plant staat nog in de tent, maar als blijkt dat het toprot is kap ik ze vandaag nog om.

    Voor zover ik kan zien is het beperkt tot 1 plek, ik heb de top wat opentrokken met tandestokers om wat betere foto's te kunnen nemen.


    t.jpg

    tt.jpg


    ttt.jpg


    tttt.jpg


    ttttt.jpg


    #2
    Ja toprot, zit meestal in de dikke toppen, knip ze.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Neuh, niet druk om maken.

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Als je langer wacht verlies je nog meer aan rot dat gaat snel hoor. Ik zou gaan oogsten

    • TegridyFarms
      TegridyFarms commented
      Editing a comment
      Ze is intussen geoogst, het moet nog maar recent begonnen zijn want ik had maar 11gr verlies gewogen. Bedankt voor de hulp!
Bezig...
X