Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De ideale Strain

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De ideale Strain

    Korting op 420shop

    #2
    Ik laat mijn fantasie op de loop

    Goed ontkiemen, niet te veel strek, mooie brede of juist slanke lange vingers aan het blad, beetje rot mag maar niet te veel, rot niet verder tijdens drogen, mooie groene plant die in bloei verrast met de kleur van de toppen, bij voorkeur roze, paars of blauw tinten, blad gaat meekleuren in bloei, mooie lange pistels, hoog in CBD (combi 14%THC 5%CBD), rupsen en slakken proof, bloemige/fruitige explosieve geur tot 1 m daarbuiten minder sterk geurend, vroegbloeiend.

    Eigenlijk een mix van de mooiste planten die ik tot nu toe heb gehad ❤️
    ​​​​​
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      hmm Klinkt als een hele mooie plant!
      gaaf!
      dankjewel

    • Stemma
      Stemma commented
      Editing a comment
      Misschen nog wat Neem inkruisen zonder de smaak in de toppen terug te laten komen na het drogen

    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      hahahah als dat toch eens kon

    #3
    Gewoon Aromat gebruiken Stemma kun je gewoon als poeder toevoegen. Of gedroogde uitjes met gedroogde prei.
    Maar iew. neemolie stinkt vind ik.

    De perfecte soort is de Punisher #2 foto-variant. Maar dan met nog een paar weken eerder bloeien.
    Shoptoppen qua compactheid op buitenwiet, complex geurtje, sativa-groei maar indica-bloei. Meeldauw resistent. Iets minder toprot mag wel, of later in het seizoen. Smaak van kush/black domina en een vleugje zoetigheid.
    Voor autoflowers zou ik precies dat willen, maar dan met de bloeitijden van de WR#3 die ik zojuist geoogst heb. Lekker rap afbloeien en mega lange groeitijd voor een AF.

    Maar goed, da's in mijn geval best logisch.. Anders zou ik die projecten niet doorzetten.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Wat is er met gedroogde uitjes en prei?
      Ik kan beide drogen? heb zat van beide...


      hmmm, klinkt goed. Duurt niet lang meer en jouw perfecte soort bestaat!

      Ben benieuwd naar het eindresultaat

      Dankjewel

    #4
    Mij maakt het niet uit. Na een paar weken ben ik die soort toch beu gesmoord. Het mocht leuk zijn moest elke plant drie nodes hebben ipv 2, zoals er nu af en toe is eentje tussen zit. 4 zal teveel zijn, dan worden ze mss wat te bossig. Maar drie is perfect mogelijk. Standaard meer opbrengst voor evenveel werk.

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      dat zou wel hartstikke gaaf zijn inderdaad!
      Als dat toch eens kon :O

      Dankjewel

    #5
    Ik wil een soort hebben dat als ze in bloei staat de buren dit niet ruiken.

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      hahaha ja dat zou best wel handig zijn inderdaad

      Dankjewel

    #6
    Misschien offtopic, als dit zo is sorry dan iig.

    Weet iemand een soort die je minst ruikt..?

    Indica of sativa soort maak niet uit.

    Dank

    Comment


    #7
    Mannetjes stinken net zo hard hoor. Als je ze groot genoeg laat worden.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      HUH?

      Dan moet dat aan mij gelegen hebben ik rook nauwelijks wat bij m'n mannetjes Shaman's...

    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Kan ook aan de shamans zelf liggen natuurlijk; misschien is het niet zo'n geurende soort.

    #8
    Rabarber.
    Die ruik ik nauwelijks in de tuin, terwijl ze toch vrij groot worden.

    Qua wiet moet je jezelf afvragen of een zoektocht naar een soortje met zo min mogelijk geur wel een goed idee is.
    De geur, de terpenen, maken een belangrijk deel uit van de smaak en effect van de wiet

    Daarom zit Skunk in heel veel soorten. Het is hele goeie wiet.
    Nadeel is -de naam zegt alles- dat deze nogal stinkt.


    Waar ging het ook alweer over ?
    De ideale strain.
    Voor buiten: Een snelgroeiende sterke vroege kortbloeier.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    #9
    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
    Rabarber.
    Die ruik ik nauwelijks in de tuin, terwijl ze toch vrij groot worden.

    Qua wiet moet je jezelf afvragen of een zoektocht naar een soortje met zo min mogelijk geur wel een goed idee is.
    De geur, de terpenen, maken een belangrijk deel uit van de smaak en effect van de wiet

    Daarom zit Skunk in heel veel soorten. Het is hele goeie wiet.
    Nadeel is -de naam zegt alles- dat deze nogal stinkt.
    Dat wist ik niet,weer wat geleerd.

    Bedankt Qnq!
    ​​​​

    Comment


      #10
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #11
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Bestel een bak MS (murashige & skoog) met vitaminen, pak 30 gram sucrose, 20 gram agar, los dat op, stel de pH, vul schimmelkweekbakjes van azarius met 70mL van die oplossing, smijt die een half uur in de snelkookpan, geef je munt een chloorbadje (google even wat desinfection protocols) en plant ze uit in de bakjes in een steriele ruimte. Eventueel kun je PPM bestellen als antibioticum, want besmettingen komen er vrijwel altijd in als je het thuis probeert.
          In het donker wegzetten op 25 graden C.

          Er zijn voldoende stukjes te vinden over voornamelijk vleesetende planten waar je wat aan kunt hebben.

        • BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          Hmm die steriele ruimte word het moeilijkste momenteel. heb je bericht even op mn PC opgeslagen voor later!!

          Bedankt!

        • LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Steriele ruimte is te maken met een still-air box. Er zijn goedkope designs te bouwen. Voor iets meer geld, bouw je een flowhood met een nieuwe stofzuiger (gebruikte stofzuigers zijn een no-go!) en dan kun je werken waar je wilt, zolang je maar in de luchtstroom blijft met je materiaal.

        #12
        Wel ns van nachtschade gehoord?
        Prikkelt mn fantasie iig..
        Last edited by Eerstekamerlid; 25 September 2017, 12:49. Reden: Dat weet toch niemand..:mr:
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          je bedoelt paprika's, tomaten, aardappels, etc? wat is daar mee?
          Of wat bedoel je?

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          prikkeld heh ? Met een d.
          Je had gisteren je avond niet zeker, of hele goeie wiet ?
          Dat ben ik niet gewend, ben je een beetje in de war misschien ?

        #13
        Ik zie t wel voor me. Paprihaze, tomaskunk en aardappelkush..
        Verder verbaas ik me altijd over mensen met gebrek aan fantasie, blow je eigenlijk voor niks dus..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #14
          wat dacht je van aardappels waar je stoned van word, gewoon onder de grond laten groeien ziet niemand


          Comment


            #15
            Ik ben nieuw op dit forum en zoek de juiste wietsoort om te vapen met de bedoeling om goed te kunnen slapen. Wie kan mij helpen? Op welke manier en op welke temperatuur dien ik te werk te gaan? Ik ben in bezit van een Mighty vaporizer.

            Comment

            Bezig...
            X