Wie heeft de dikste (stam)

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Brainwreck
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 581

    #1

    Wie heeft de dikste (stam)

    Korting op 420shop
    Heb jij een wietplant met een dikke stam?
    maak er een mooie foto van en plaats m hier.

    Hieronder een foto van het stammetje van mijn af-je van ruim 4 weken.
    Ik weet zeker dat vele hier dit beter kunnen....

    20180725_153132.jpg

    Kom maar door met die stammen....
    Last edited by Brainwreck; 25 July 2018, 14:51.
    sigpic Don't talk shit. Just smoke it.
  • Helemaal Top
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2014
    • 565

    #2
    Nee overtreft niemand meer. De winnaar is bekend! Doe er maar een slotje op .

    Ik zal zo even kijken naar mijn buiten plant. Doen het wel een stuk minder dan vorig jaar voeding weggespoeld. Of ligt aan soortje... Vorig jaar Frisian Dew van DP en nu PurpleBud van Sensi.

    Vorig jaar zat ik nu op 2.87m en was de stam veel dikker.
    Nu is ie maar 2.32m ik kweek buiten puur voor de grootte aangezien alles toch schimmelt hier.

    Stam:
    N8z1wJ8.jpg
    Last edited by Helemaal Top; 26 July 2018, 09:21.

    Comment


    • djw4
      djw4 commented
      Editing a comment
      een dikje mag je wel zeggen maar er zijn er dikker
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #3
    Ik heb ook dikke stammen dit jaar

    QNQ201807.444.JPG
    Black Cream autoflower

    Ik had ff niks om ernaast te leggen ter vergelijking, maar je ziet zo dat deze >10cm dik is.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Nonsense
      Nonsense commented
      Editing a comment
      Flinke dennenappels

    • djw4
      djw4 commented
      Editing a comment
      denk helemaal geen 5cm mijne stam is als 5 a 6cm heb stam gemeten

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      En die dennenappels ernaast een halve meter ongeveer
      Ik heb een konijn van 48 kilo, wil je die ook zien?
      Last edited by Ipie; 28 July 2018, 18:37.
  • Nonsense
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 1724

    #4
    Northern Light Autoflower

    20180726_163329.jpg

    Comment


    • Helemaal Top
      Helemaal Top commented
      Editing a comment
      Is dat een grote BIC aansteker of zo'n mini haha. Dikke stam hoor voor een AF
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #5
    Binnen gaat het misschien wat minder hard, maar ik had toch ook wel een dikkert:
    20180707_Stronk.jpg

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Is dat een 1 euromunt?

    • Wietefras
      Wietefras commented
      Editing a comment
      Heh verkeerd om gezet ja. Het is een 2 euro munt.

      Je kan het overigens zien aan de kleur. 1 euro heeft een messing buitenrand en de 2 euro munt juist een messing binnenkant.

    • djw4
      djw4 commented
      Editing a comment
      toch wel een mooi dik stamtje
  • djw4
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2012
    • 1916

    #6
    deze is een buiten plant quasar kweek in zelfgemaakte serre 1x volle grond gezet

    stam 5 a 6 cm dik men aansteker is 2cm voor een gelijk te maken
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by djw4; 27 July 2018, 00:25.
    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #7
      DSCF0142.JPG
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • djw4
        djw4 commented
        Editing a comment
        ook mooi dikke stam LR2
    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #8
      Ach, voor een beginnertje valt het niet tegen toch?
      Over drie jaar ga ik maar knippen denk ik........

      Comment


      • Brainwreck
        Brainwreck commented
        Editing a comment
        De enige echte stamboom.
    • StarShpongledBanner
      Senior Stoner
      Member
      • Jan 2018
      • 28

      #9
      2.4cm volgens de schuifmaat :p Moet nog wel een paar maandjes veggen
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      • Rreppellsteeltjam
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2018
        • 1955

        #10
        Ik heb goede hoop


        ​​​​​​​Ja wietefras, dat is een 1 eurocent muntje.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment

        • renoir68
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2018
          • 144

          #11
          Stam van Blue Kush Berry,,buitenkweek, 30mm breed,,met duimstok,,helaas geen schuifmaat aanwezig,,
          En Yes,,ze beginnen te bloeien,,
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Zeg maar zo, Keep It Simple

          Comment

          • kurkentrekker
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 363

            #12
            Royal Jack "Autoflower"

            Vertoonde al haar vrouwelijke genen 10 weken geleden maar net pas in echte bloei geschoten...

            filedata/fetch?id=1352510&d=1553783219&type=thumb

            Grtz Kurk
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Ignorance is bliss

            Comment


            • Wietefras
              Wietefras commented
              Editing a comment
              Wow

            • vaperke
              vaperke commented
              Editing a comment
              Damn,dat is een kleine aansteker

            • Brainwreck
              Brainwreck commented
              Editing a comment
              Dat is een mooie dikke stam.
          • Ongeldig
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2016
            • 759

            #13
            IMG_20180805_213316330.jpg

            Surprise-ei uit Wonderland.
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

            Comment


            • Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              QnQ eerlijk gevonden toen ik voor mijn werk verplicht op een beurs moest staan.
              Je snapt natuurlijk wel dat ik mijn hele laptoptas vol heb gestouwd met van die pennetjes he!? Ik deel die te pas en te onpas uit aan ieder die er niet om vraagt.

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Dat worden hele aparte hybrides zeker?

            • Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Dat sowieso. Beetje extra hormonen toedienen hier en daar.
          • EGSilver
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2017
            • 85

            #14
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Fem#1 - 2020

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              nice

            • Brainwreck
              Brainwreck commented
              Editing a comment
              Beste stam. Lekker laag getopt ook.
          • Ongeldig
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2016
            • 759

            #15
            Meglow

            IMG_20180827_192714272.jpg IMG_20180827_193406052.jpg
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

            Comment


            • Brainwreck
              Brainwreck commented
              Editing a comment
              wel grappig dat (bijna) iedereen een aansteker als maat aanduiding gebruikt.
              Wel mooi hoe elke stam er anders uitziet, terwijl het allemaal cannabis planten zijn.
              Ga zo door, blijf die stammen maar fotograferen en uploaden.
              Het is wel weer enkele jaren geleden dat ik vuist dikke stammen zag, dus ik ben benieuwd.

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Die gecalibreerde schuifmaat lijkt me wat voor Q.

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Ik heb een prima analoge schuifmaat.
              Maar dat is max 155mm
          Bezig...