Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkoop zaad seedstockers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goedkoop zaad seedstockers

    Korting op 420shop
    Ik heb vandaag 40 zaden aangekregen van seedstockers,feminised mix pack 30 euro 40 zaden 4 strak na per pak,of het 8 verschillende strains zijn laat ik in het midden.
    in ieder geval blij met de manier van werken en op 2 dagen geleverd vanuit spanje.
    iemand misschien al ervaring met seedstockers?
    was beetje verbaasd van goedkope prijs.
    Attached Files
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    #2
    Da's inderdaad spotgoedkoop zeg! Geen ervaring mee, maar ben benieuwd naar die van jou/anderen
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Ja kroket ik hoop ook op een verrijkende mening,bij men vlgde kweek plop ik er wel wat in de grond

    #3
    Maarre...je weet dus niet wat het is en ze zitten allemaal bij elkaar gegooid ?
    Zou niet mijn keuze zijn.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Nee dat weet ik inderdaad niet maar ik vind het ontdekken en proberen wel waard
      ik heb al ander zaad gehad waar ik dan 7 of 8 euro voor betaalde en er kwam niks van maar voor 30 euro kan je niet sukkelen vind ik wat komt komt.
      maar zelfs de prijzen voor geselecteerde zaden vallen heel goed mee van prijs.
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Tja, niet duur maar wat Q zegt, wat krijg je?
        Zou het verouderd zaad zijn, mannelijk enz...
        Maar hoop het beste voor je ik blijf bij mijn
        oude adresje kopen...Succes!

      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Het is een feminised pack 4 strains 20 zaden dus normaal!!!!! Geen mannen maar ja alles kan natuurlijk.
        Kijk als we niet proberen weten we het niet misschien bevalt het en is er achteraf wat meer interesse en misschien ook niet

      #5
      Ik heb eens de ak420 gehad van seedstockers. Groei enzo was zeker niet mis maar sterkte viel wat tegen. Wel autoflower misschien daarmee.

      Comment


        #6
        Ik had begin dit jaar de auto mix pack voor buiten en bij mij waren ze wel apart verpakt had
        Amnesia
        Critical
        Northern light
        Blackberry gum

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          Dat maakt het wel wat makkelijker en goed resultaat behaald?

        • Cookies
          Cookies commented
          Editing a comment
          ik had nog nooit auto's gegroeid en was er best tevreden over geen grote oogsten 20 a 30 Gr per plantje en best leuke toppen. critical was alleen erg fluffy maar was wel het meest smaakvolle lekker fruitig. Amnesia geen haze smaak maar beetje kruidig en redelijk compact. Northernlight beetje zuurig smaakje en echt mooie compacte toppen. Blackberry gum had ik er 2 van gezet twee verschillende planten geworden een werd paarsig smaak was beetje flauw kruidig andere bleef groen meer bossige plant en beetje lemon achtig bijde redelijk compacte toppen

        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          Ik ga nooit voor massa, is altijd meegenomen natuurlijk maar ben vooral opzoek naar smaken dus ben wel benieuwd

        #7
        Zonder te weten welke strain je plant is het spannend wat je krijgt. En ze zouden wel op Spaans klimaat gekweekt en getest zijn geworden, dus voor buiten zullen ze ook niet echt geschikt zijn.

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          Als je binnen kweekt bepaal je zelf een beetje het klimaat dus dat is geen probleem grts

        • Renhaze
          Renhaze commented
          Editing a comment
          Sativas groeien nog iets meer door in de bloei, dus zou al handig zijn als je wist of het sativas of indicas zijn. Als je van verassingen houdt is random zaad misschien wel leuk.

        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          Dat zie je wel tijdens de groei welke genen de kop opsteken,blad groei...

        #8
        Zeker niet duur maar alles door elkaar (restjes of per ongeluk gemixt?) zou niets voor mij zijn. ik kies graag wat ik groei.
        Veel succes!
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          bedankt makker nu nog bezig met ander kweekje daarna gaan we is aan de seedstockers starten .

        #9
        We zien wel.voor dat geld kan je wel is proberen.andere zaadboeren soms 6-15 euro of meer per zaad als er dan tegenslag of iets mis loopt zou ik veel erger vinden.ik hou er zeker een verslag van in de loop van....
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


          #10
          Volledig mee eens Jamzieman Voor dat geld zeker het proberen waard!
          Snap ook eigenlijk niet waarom sommige zaden zo duur moeten zijn
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment


          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            we kunnen alleen maar hopen op goede resultaten ik ben nog al rap tevreden haha

          • Shaolingenetics
            Shaolingenetics commented
            Editing a comment
            Waarom sommige zaden/genotypes duurder zijn dan andere? Zoals bij veel dingen, betaal je ook hier voor kwaliteit. Bedrijven met soorten die bij meerdere zaadbanken te vinden zijn(bv jack herer, white widow, cheese, OG kush(oude soortjes die ondertussen enkel nog in hybrids te vinden zijn of met andere ouders gemaakt zijn en als origineel verkocht) krijg je nooit de exacte genetica waar je op hoopte. Maar ieder zijn mening hier over, zelf zou ik nooit zaden kopen waar ik niets van weet. Zeker als je rekening houd dat elke top plant begint bij de best mogelijke genetica. Dus betaal ik liever 150€ voor 12 zaden om hier oneindig veel stekken van het beste phenotype van te bewaren.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Je zit hier op een forum voor hobby en medicinaal.
            150 voor 12 zaden is belachelijk en zou ik nooit betalen.
            Als je zulke prijzen rekent mag je ook wel garantie geven op ontkieming en generaliteit van de soort.
            Er zijn maar weinig soorten die echt stabiel zijn en waarvan je weet wat je krijgt op het moment dat je een zaadje in de grond duwt.
            Zo uit m’n hoofd weet ik er eentje, Santa maria.
            Als je zaden gaat maken met die dure zaden als uitgangspunt zou er m.i. weinig te selecteren vallen want die zouden stabiel moeten zijn.

          #11
          Op Spannabis stonden ze daar in rij aan te schuiven.
          100 zaden voor 60 euro.

          Comment


          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            Sterke promotiestunt.
            Hier betaal ik 60 euro voor 10 zaden en soms meer.
            Ik blijf positief

          #12
          Ook niks voor mij, ik wil graag weten wat ik plant.
          Daarnaast is het ook niet erg moeilijk om toch redelijk goedkoop zaad te kopen als je een beetje slim gebruik maakt van aanbiedingen. Vorige aankoop zat ik onder de 3,50 per zaad
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

          Comment


          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            Daar heb ik nu 4 zaden voor ,voor 3.5
            Als men volgde kweek goed verloopt en er komt iets mooi van weet ik wat ik vinde keer weer doe.
            En ik denk nooit dat je 100 % weet wat je plant,
            Heb nu purple haze staan maar pheno bestaat niet meer is dan weet ik ook niet wat ik heb gekocht maar koste me wel 7 euro of de plant het goed doet,zeker weten,maar snap je men punt

          • Jamzieman
            Jamzieman commented
            Editing a comment
            Ipie iedereen beslist zelf voor zichzelf en ieder voelt zijn eigen noden

          #13
          Jamzieman tuurlijk zit er altijd een element van vertrouwen in. Aangezien ik dat steeds minder heb kies ik bijvoorbeeld nooit voor de optie verzenden ZONDER originele verpakking, iets wat sommige bedrijven graag doen om de boel makkelijker discreet te kunnen verpakken. Nou doe mij maar lekker de originele verpakking, dan hoef je enkel de breeder(s) te vertrouwen en niet ook nog extra vertrouwen te plaatsen in de tussenhandelaar. Waar je al niet zeker van kan zijn want hoe lang liggen die zaden al bij hun? Worden de zaden bewaard onder optimale condities?
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

          Comment


            #14
            Viola zekerheid is er nooit echt waarom dan meer uitgeven als het voor minder ook kan.
            seedstockers kweken enkel eigen zaad en verkopen n enkel huismerk zoals barneys farm.wat ook geen garantie is maar ze kunnen bij slechte zaden enkel naar zichzelf wijzen en niet naar een ander.maar als ik dan barneys (Waar ik ook zaad van heb en tevreden van ben)vergelijk van prijs dan is er ook een groot verschil.
            wie niet waagt niet wint denk ik dan,lukt het niet proberen we nog is
            The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
            5 lekkere grieten onder de zon

            Comment


              #15
              Ter aanvulling: Ik blijf 6 plantjes pj. groot brengen, dan maakt
              voor mij veel uit. met 40 zaadjes doe ik 6 jaar jaar en weet
              niet wat ik krijg dus, als klein gebruiker zoals ik niet van toepassing..

              Succes!

              Comment

              Bezig...
              X