Bij deze mijn eerste post op JD,
Om mezelf even voor te stellen, ik ben een beginnende zadenmaker/breeder, hoe men het noemen wil. Ik ben 5 jaar geleden beginnen kweken, ik kweek altijd 100% biologisch.
De reden waarom ik heb besloten mij toe te wijden aan het creëren van nieuwe cannabis genotypes komt door de teleurstelling in informatie beschikbaar over veel cannabissoorten. Zadenmakers circa 2019 doen ook veel hetzelfde, men zoekt een populaire(hype) soort uit zaad, zoekt hier een mannelijke tussen, vervolgens word deze gekruist met de ondertussen mainstream geworden clone only soorten. Dit proces zorgt ervoor dat veel genotypes uiteindelijk veel zelfde eigenschappen zullen vertonen. Zeker als men blijft afkijken bij mekaar en geld prioriteit blijft.
Ik ben Shaolin Genetics gestart om terug wat nieuwere en specialere genotypes te kunnen brengen, we zoeken naar onze eigen phenotypes uit zaad en testen van elk genotype meerdere mannelijke phenotypes om de best mogelijke kruising te kunnen maken.
Ik zal dit topic gebruiken voor ieder die geintresseerd is in het proces op de hoogte te houden. Ook zijn gemotiveerde kwekers welkom om zich aan te melden voor het helpen testen van nieuwe zaden, aangezien een uitgebreider klimaat en omstandigheden voor meer informatie zorgt.
De genotypes die momenteel in de ontkiem fase zitten voor te testen zijn:
Kosher OG#2 x Dank Dough#3 f1
Kosher OG#5 x Dank Dough#3 f1
Kosher OG#6 x Dank Dough#3 f1
Kosher OG --> Kosher Kush x OG Gemaakt door Crockett Family Farms
Dank Dough --> (Gelato41xDosidos) x (zkittlezxDosidos)
French Whore#4 x Kosher OG1 f1
French Whore#9 x Kosher OG1 f1
French Whore --> Jew gold x French Toast gemaakt door First Class Genetics
Lijst van vrouwelijke phenotypes reeds geselecteerd uit zaad:
- Kosher OG door Crockett Family Farms
- French Whore door First Class Genetics
- Dank Dough door Archive Seedbank
- Tha melon door Karma Genetics
- RadoBanger door Karma Genetics
- Grandpasbreath door Dungeons Vault Genetics
- Kush Cake door Seedjunky Genetics
- Candy Rain door Cookies fam (stress getest)
- Royal Jellato door Dungeons Vault Genetics
- Pink Champagne bx door Dungeons Vault
- Zkittlez x Sundae Driver door Archive Seedbank
- Triangle kush x Kush mints door Seedjunky
Ik zal elke Phenotype, Phenohunt en testronde hier posten, je kan ook op instagram the_terpfarm en shaolingenetics volgen voor meer fotos.
Rook ze! ✌
Om mezelf even voor te stellen, ik ben een beginnende zadenmaker/breeder, hoe men het noemen wil. Ik ben 5 jaar geleden beginnen kweken, ik kweek altijd 100% biologisch.
De reden waarom ik heb besloten mij toe te wijden aan het creëren van nieuwe cannabis genotypes komt door de teleurstelling in informatie beschikbaar over veel cannabissoorten. Zadenmakers circa 2019 doen ook veel hetzelfde, men zoekt een populaire(hype) soort uit zaad, zoekt hier een mannelijke tussen, vervolgens word deze gekruist met de ondertussen mainstream geworden clone only soorten. Dit proces zorgt ervoor dat veel genotypes uiteindelijk veel zelfde eigenschappen zullen vertonen. Zeker als men blijft afkijken bij mekaar en geld prioriteit blijft.
Ik ben Shaolin Genetics gestart om terug wat nieuwere en specialere genotypes te kunnen brengen, we zoeken naar onze eigen phenotypes uit zaad en testen van elk genotype meerdere mannelijke phenotypes om de best mogelijke kruising te kunnen maken.
Ik zal dit topic gebruiken voor ieder die geintresseerd is in het proces op de hoogte te houden. Ook zijn gemotiveerde kwekers welkom om zich aan te melden voor het helpen testen van nieuwe zaden, aangezien een uitgebreider klimaat en omstandigheden voor meer informatie zorgt.
De genotypes die momenteel in de ontkiem fase zitten voor te testen zijn:
Kosher OG#2 x Dank Dough#3 f1
Kosher OG#5 x Dank Dough#3 f1
Kosher OG#6 x Dank Dough#3 f1
Kosher OG --> Kosher Kush x OG Gemaakt door Crockett Family Farms
Dank Dough --> (Gelato41xDosidos) x (zkittlezxDosidos)
French Whore#4 x Kosher OG1 f1
French Whore#9 x Kosher OG1 f1
French Whore --> Jew gold x French Toast gemaakt door First Class Genetics
Lijst van vrouwelijke phenotypes reeds geselecteerd uit zaad:
- Kosher OG door Crockett Family Farms
- French Whore door First Class Genetics
- Dank Dough door Archive Seedbank
- Tha melon door Karma Genetics
- RadoBanger door Karma Genetics
- Grandpasbreath door Dungeons Vault Genetics
- Kush Cake door Seedjunky Genetics
- Candy Rain door Cookies fam (stress getest)
- Royal Jellato door Dungeons Vault Genetics
- Pink Champagne bx door Dungeons Vault
- Zkittlez x Sundae Driver door Archive Seedbank
- Triangle kush x Kush mints door Seedjunky
Ik zal elke Phenotype, Phenohunt en testronde hier posten, je kan ook op instagram the_terpfarm en shaolingenetics volgen voor meer fotos.
Rook ze! ✌

Comment