Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaden uit Spanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaden uit Spanje

    Korting op 420shop
    Hey allen,

    Weet niet of iemand van hier al eens op een Spaanse website (onvertaald hehe) zaden heeft besteld?

    Ik heb er net 25 besteld aan 1 euro per stuk. Zat al sinds gisteren op google vanalles te zoeken omdat de zaden daar goedkoper zijn... dus ik maar zoeken op "semillas de marihuana" enz en daar zijn er toch wel meerdere die zaden aan 1 euro aanbieden maar die hun website kan je niet in een andere taal zetten ...

    Bon, we zullen zien dat ze toekomen, dat ze ontkiemen en dat er geen sinaasappelboom van verder komt ...

    Was gewoon ter info ... als ik er binnen enkele weken/maanden aan denk zet ik hierbij hoe het bevallen is ...

    Grtzzzz

    #2
    Doe eens een linkje naar de website waar je ze hebt besteld dan
    2e
    3e

    Comment


      #3
      Heb er al rechtstreeks bij sweet seeds besteld. Als ik het geschreven zie staan dan kan ik er nog wel iets van maken doorgaans afgaand op andere talen.

      Comment


      • Tsjara
        Tsjara commented
        Editing a comment
        Inderdaad, je kan er zo een beetje door lezen ...

      • EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment
        Bedankt voor het linkje, ik heb nog wel een voorraadje zaadjes maar ik ga er toch eens naar kijken....... gokje wagen kan wel voor dat geld

      #4
      Hier heb ik ze besteld : https://growmarihuana.es/barato/semi...granel-1-euro/

      Maar als je in google "semillas de marihuana desde 1 euro" in typt kom je er veel meer tegen. Ze sturen niet allemaal naar Belgie of Nederland en de meeste zijn niet vertaald.

      De kwaliteit is me onbekend ....

      Comment


        #5
        Ik denk dat dat mensen zijn die buiten wiet kweken. Dus ja, dan zou ik opletten met feminised. Ik hoorde in mijn growshop dat royal queen zo aan zijn zaden komt. Als ik in zo'n klimaat 10 vrouwelijke planten zet en ze behandel met zilverwater heb ik ook 1000'en 'feminised' zaden. Weliswaar van lage kwaliteit. Maar geen licht, geen onderzoek, geen onkosten. Dan is 1 euro per zaadje nog relatief duur.

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment

        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Dat dus. Vender semillias? Si si si. En verpakken per 10 stuks en ju. Herma merk bij uitstek royal queen, je vraag je af waarom.

        • Zekilimo
          Zekilimo commented
          Editing a comment
          Ok dit wist ik absoluut niet, aangezien ik als eerste kweek een sog van bijna honderd plantjes wouw planten. 2 120x120 tent en gelijk uit zaad naar 12/12. Aangezien mijn chilled growled €1400 heeft gekost kon ik er geen twee veroorloven dus van 12 tot midden nacht in een tent en dan zo die lamp in de andere tent zetten. zal best kl@!3n zijn want di lamp is ongeveer 105 x 105 maar had helaas niet de resources niet om er een tweede bij te halen.
          De sog is dan ook maar een eenmalige avontuur. Het mooie van kweken vind ik form geven aan de plant dus supercroppen, lst, hst etc. En natuurlijk lekker smoken. Trouwens, ik ben gewoon nederlander maar woon al 11 jaar in Italie en hier met honder plantjes zou je 8/12 jaar kunnen krijgen

        #6
        Voor 1 euro per stuk kan je het nog eens proberen. Het is alleen zonde van de tijd en energie(kosten) mocht het wel fout gaan.

        Wat waren de verzendkosten?
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


        • Tsjara
          Tsjara commented
          Editing a comment
          De verzendkosten waren 14 euro dacht ik. Staat in mijn mail maar op mijn gsm weet ik niet hoe ik kan switchen tussen mail en Internet. Straks kan ik het met zekerheid zeggen

        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Spannend

        • Tsjara
          Tsjara commented
          Editing a comment
          kroket

        #7
        Nu ben ik door de content van deze forum aan het zoeken of er iemand goede tips over zaad banken heeft. Kan vanwege Italiaanse import (usa australia asia etc) wetten heel moeilijk anoniem kopen dus het zal toch uit Europa moeten komen. Als ik off topic ben gegaan met deze vraag laat het me weten

        Comment


          #8
          Ik heb recent bij Seedstockers

          "We are stardust, we are golden.
          And we've got to get ourselves back to the garden".

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Door Corona alleen bestellingen vanaf 100 euro, die logica ontgaat me even.
            De baas heeft een nieuwe Mercedes nodig zeker.

          • EasyW
            EasyW commented
            Editing a comment
            Tja, die corona logica ontgaat mij ook volledig

          • Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Ik zie nergens staan dat dat door de Corona komt. Anyway ... €100,- zit je zo aan.

          #9
          Super actie zeg, ik ga er voor!

          Comment


          • Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Yeahhhhhh

          #10
          Ik kijk af en toe is wat er op 420 in reclame staat.

          Comment


            #11
            Gisteren via Whatsapp een bericht gekregen van de eigenaar of een shopmedewerker met het trackingnr. van mijn zending. Vriendelijke mens die gelukkig ook engels kon ...

            Comment


            • beowulf
              beowulf commented
              Editing a comment
              Wat? Wou zeggen, wij waren in Barcelona een paar jaar terug. Zijn restaurants midden op de ramblas waar ze geen woord Engels praten bv.

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Ik was daar ook een tijdje terug.
              Dacht ff een milkshake te scoren bij de Mac daar op de hoek, maar die hadden ze niet

            • Rikikie
              Rikikie commented
              Editing a comment
          Bezig...
          X