Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Queen Seeds,AFRADER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Royal Queen Seeds,AFRADER

    Korting op 420shop
    Yo iedereen,
    Voor de zomer van 2011 koos ik voor de volgende strains :

    Royal Queen:
    Royal Dwarf(Autoflower)
    Special Kush Femi
    Amnesia Haze Femi

    ik merk dat deze strains erg onstabiel zijn
    ik heb 3 autoflowers waarvan geen enkele hetzelfde is,1 is een hele struik,de andere een stok met hier en daar een topje,de andere heeft aan 1 kant vertakkingen,ook merkte ik dat niet overal topjes starten,bv aan de linkse oksels van de plant komen meeldraden,aan de rechtse kant dan weer niet.
    mijn vorige autoflowers waren van Kannabia en groeiden uit tot mooie bosjes,allemaal top plantjes,niets op aan te merken

    ditzelfde probleem stel ik ook vast bij de Kush,de ene plant is een grote struik,de andere een lange stok met hier en daar een takje,de ene plant is lichtgroen van kleur,de andere heel donker,de ene plant krijgt grote bladeren de andere blijven klein,1 plant heeft 7 vingerige bladeren,de andere 9,nogtans is dit dezelfde soort,ze zijn nu in de bloei waardoor ik weet dat de verschillen niet komen door het geslacht,het zijn allemaal vrouwtjes zoals beloofd.

    Amnesia Haze van Royal Queen lijkt mij helemaal geen amnesia,deze zaden hebben 11 euro/stuk gekost en ik heb kleine bosjes ''amnesia''de bladeren hebben 5 vingers en ze zien er uit als bladeren van een indica,ik heb opgezocht op de site van RQ en de Amnesia Haze zou 80% Sativa zijn,ik kan u met spijt meedelen dat deze helemaal geen kenmerken heeft van de sativa soort,de plant blijft klein en groeit uit tot een struik in een pot van 18L,volgend jaar weer lekker een ander merkje uitproberen,Royal Queen is a NONO for me.

    Ontkieming van de zaden :
    5 Kush zaden,4 ontkiemd waarvan 1 niet doorgegroeid is,1 zaadje bleek helemaal leeg te zijn.

    Royal dwarf,3 zaden alle 3 ontkiemd zonder problemen,plantjes kwamen samen boven de grond

    Amnesia Haze,3 zaden,deze zagen er alle 3 verschillend uit,van licht tot donkere kleur,van groot naar piepklein,2 van deze zaden zijn ontkiemd

    ik ben benieuwd naar de oogst...

    heeft er nog iemand slechte ervaringen met Royal Queen of zou dit probleem bij mijzelf liggen?

    ook heb ik Shiva gekocht in de Focus in Maastricht,deze zijn niet femi en cheap,ze waren bedoeld om in de volle grond te zetten ergens buiten,van de 15 zaden die ik had zijn er 6 uitgekomen waarvan ik 2 kapotte zaden heb gevonden recht uit de verpakking,ik heb deze ontkiemd zoals ik altijd doe,de zaden hadden de kleur van geel-groen tot donker en licht bruin,ook de grote van de zaden was heel verschillend,20 euro voor 15 zaden,ik verwachte zowizo niet veel van deze maar tog dat het 15 zaden gingen zijn en niet beschadigde of half ontwikkelde zaden vermits ze al niet femi zijn ben je zowizo al niet zeker wat je krijgt,man of vrouw,daarom vind ik het een reden meer om zeker 15 degellijke zaden te krijgen,tenslotte kosten deze crap zaden meer dan 1 euro het stuk,als je dan nog eens kapotte zaden krijgt en klein vogelzaad dan maak je zeker geen goede reclame

    Foto's volgen nog!

    #2
    Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

    wat denk je te kunnen kopen voor 1 euro??
    duivenvoer is nog duurder
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

      Ik heb ook nog wel zaden voor 1 pleuro Zonder garantie natuurlijk. Niks voor jou Angel? :-p
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

        Of het nu 1 euro is of 10 maakt niet uit je verwacht goede zaden te kopen en geen verschil te merken.
        als je 5 zelfde zaden koopt en je krijg 5 verschillende planten dan maak de prijs geen fuck uit

        Thanks voor je postje.

        P.s Angel waarom post je hier ?
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

          @HJM nee ik heb de vorige rommel nog niet op

          @bella
          doe eens niet zo kinderachtig
          HJM post ook en daar zeg je niks over dus zwijg als je niks beters te melden hebt
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

              5 x royal queen ice gestart half maart. 4 ontkiemd. Nergens problemen mee. Ik ben nu aan het spoelen en hak ze volgende week om. Geschatte opbrengt een kleine 100 gram in een 60x60 tentje. Ze ruiken heerlijk.Grtz Q

              Comment


                #8
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                  kheb niet veel te klagen over RQS

                  Northern Light was een geslaagde ronde, Me ICE had ik zelf upgefucked door te lage LV maar waren wel mooie planten.

                  Critical ook vaker gesmoked van RQS ook een lekker soortje.

                  Wel jammer Svekke dat jij dan geen stabiele soortjes heb gekregen, net wat HJM zegt kan zijn dat ze de stempel ibl nog niet hadden mogen krijgen.

                  iig veel succes verder!!

                  Eens een paffer, altijd een paffer........

                  Comment


                    #10
                    Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                    fotos komen zeker nog maar me camera is kapot gegaan in een moshpit :p
                    ja ik ben eigellijk toch niet zo tevreden hoor,de verkoper in de growshop had me wel gewaarschuwd voor 2slachtige planten bij RQS,maar dit had ik helemaal niet verwacht,enja het is miss maar een euro per zaadje,maar ik koop wel 15 zaden,en geen 13 zaden,als ik nu naar de winkel ga,ik koop een pak jupiller voor 1 euro per pintje,maar er zijn maar 4 volle pinten inplaats van 6,dat is net hetzelfde,kan dan ook een pak champagne kopen waarvan ik zeker ben dat ik volle flessen heb,maar dat is de point niet

                    Comment


                      #11
                      Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                      Heb ook net koninklijke dwergen gekocht... i'll let ya know...
                      En HJM F hoeveel zitten ze dan bij royal op hun zaden?
                      En ik vindt dat JD gewoon zen eigen zaadbank moet beginnen!!! JD Seeds!!
                      Met alle soorten en samenwerking die op dit forum zitten kan dit wel eens leuk worden!!

                      Comment


                        #12
                        Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                        ik heb de royal dwarf in amsterdam gekocht, ik betaalde voor tien zaden 45 euro.
                        tot nu toe ben ik tevreden over mijn royal dwarf plnaten.
                        Attached Files
                        Last edited by ceBep; 12 June 2011, 10:11. Reden: verkeerd quoten, lees de regels

                        Comment


                          #13
                          Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                          willem heb je er iets aan gedaan van toppen of fiemen? of gewoon late doen?

                          Comment


                            #14
                            Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                            gewoon laten gaan. ik denk dat ik vanwege de korte groeitijd van de royal dwarf ik weinig tijd heb voor te toppen en te fimmen, voordat er mooie vertakkingen zijn staan ze al in de bloei.

                            Comment


                              #15
                              Re: Royal Queen Seeds,AFRADER

                              mja had ook dat idee ma wou toch navragen om zeker te zijn

                              Comment

                              Bezig...
                              X