Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloeiperiode autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Bloeiperiode autoflowers

    VOOR juli? Dat gaat niet lukken als je in mei buiten begint.
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #17
      Re: Bloeiperiode autoflowers

      Ik wou in april gaan beginnen, begin april, want ik woon in frankrijk daar is de forst sneller weg

      Comment


        #18
        Re: Bloeiperiode autoflowers

        Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
        Wat zijn vroegbloeiers? want ik moet mijn planten klaar hebben voor juli, ik was gewoon van plan een AF te nemen, maar zijn er ook vroegbloeiers die rond die tijd oogstklaar zijn?
        Er zijn simpelweg geen reguliere vroegbloeiers die in juli rijp zijn. De vroegste zijn half tot eind september rijp, tenzij je voordien verduisterd. Jammer genoeg blijf je dus aangewezen op AF's. Kwalitatief kunnen de AF's nu eenmaal niet in de schaduw staan -althans dat is mijn mening- van reguliere planten.

        Comment


          #19
          Re: Bloeiperiode autoflowers

          Oke bedankt Xtreme, ik neem zelf een paar AF's en bij mijn vriend zet ik wat reguliere planten. Bedankt

          Comment


            #20
            Re: Bloeiperiode autoflowers

            Wat de reguliere planten betreft: kies voor snel afbloeiende (binnen)soorten. (6 tot 8 weken). Immers, buiten vangt de echte bloei pas ergens begin augustus aan. Dan zit je medio tot eind september op schema. New Purple Power heb ik in de 3e week van september kunnen oogsten. Maar er zullen nog wel meer van dat type planten zijn. Sativa's zijn tot op heden altijd een teleurstelling gebleken. Ons klimaat leent zich niet om medio november of nog later te oogsten: toprot doet ze voordien sneuvelen.

            Comment


              #21
              Re: Bloeiperiode autoflowers

              Je zou ook al nu binnen kunnen zaaien (zorg wel voor genoeg licht) en dan een regulier soortje nemen en die verduisteren.. Zal waarschijnlijk wat groter worden dan.
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #22
                Re: Bloeiperiode autoflowers

                Okee bedankt allemaal ! Hier heb ik wat aan!

                Comment


                  #23
                  Re: Bloeiperiode autoflowers

                  Mijn af-jes hebben het in 56dagen gedaan.
                  Van stekje tot oogst

                  Comment


                    #24
                    Re: Bloeiperiode autoflowers

                    Dan heb je wel slecht geoogst

                    Comment


                      #25
                      Re: Bloeiperiode autoflowers

                      Met gemiddeld 21 dagen groei in AF's, en dus slechts 35 dagen bloei, lijkt dat nogal te kort ja.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #26
                        Re: Bloeiperiode autoflowers

                        Oorspronkelijk geplaatst door colldor200 View Post
                        Mijn af-jes hebben het in 56dagen gedaan.
                        Van stekje tot oogst
                        Even ter info, een stekje komt van een moederplant die een 12/12 cyclus in de bloei nodig heeft, een AF kan je nooit als moederplant gebruiken.

                        Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment

                        Bezig...
                        X